Diverse Tråden for morgenfugler.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    8.429
    Sted
    Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
    Torget vurderinger
    0
    Det er når ein rettar store mengder med norsktekstar at ein kjenner på at det hadde vore greitt å vere i småskulen. Heldigvis er veret dårleg i dag. Men no er det snart to tentamensbunker på 2*30 oppgåver å rette....mai du skjønne, milde, du liksom...

Rocke-Rolf

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    23.02.2011
    Antall liker
    36
    Torget vurderinger
    19
    God morgen alle sammen, håper dere har en flott morgenstund!

ottone

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.106
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Hjemme med feber, og drikker te. Tror det var vinteren i helga som knekte meg.
    Trasig når ørene er tette og musikkgleden reduseres. Ikke fullt så god morgen.

C

Cyber

Gjest
    God morgen og gratulerer med dagen folkens!

1 uke i strekk der man er oppe før halv seks. Den kjenner man skal jeg love! Klærne er strøket og skoa pusset. Må bare få hengt ut flagget om et par timer så snakker vi.

17. mai-været er som det skal, opphold - 6-7 grader og stiv kuling.

VilhelmW

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Antall liker
    217
    Sted
    Alltid lofotværing
    God morgen til perfekt 17. maivær her i nord...for en gangs skyld. Har akkurat lufta irsksetter'n, kjørt yngstetøtta til dagens første 17. maitog i sentrum. Nå er det på tide med en enkel frokost før kvitskjorta strykes.. Dressbuksa hadde jaggu krympa litt siden jul...må nok ut og se meg om etter ny dress i meir rett størrelse til konfirmasjonen.

C

Cyber

Gjest
    Morgen. Opp 0428 idag. Arvingen liker å komme i gang før hele dagen er over. Far er litt mer usikker.

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.353
    Torget vurderinger
    1
    Halv åtte var passe tid å stå opp på. Pappas Pøbel har satt til livs årets første jordbær, og potetlefser. Prof. Balthazar er akkurat set. Nytraktet kaffe her på morran.:cool:

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Vært oppe siden kl 06, satt en brøddeig og drikker en kopp kaffe mens arveprinsessen spiser høytalerkabler! God søndag mao.

ottone

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.106
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Jeg for første gang sovet med åpen verandadør på soverommet. Fantastisk. Og ennå er det lenge til ferie.
    Der er kaffen klar. Setter meg i hagen og ser på fuglene.

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Arvingen sover,husfruen sover, jeg har nypresset kaffe og knoter noe så hinsides med denne debian serveren jeg prøver på.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Ungene spiser frokost, far nyder kokekaffe på terrassen mens sola kiler litt på tærne :)

Blir nok en flott dag i dag.

/jan

ottone

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.106
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Frokosten i hagen overstått. Verden rundt begynner å våkne, til en nydelig dag.

God morgen !
    Bilde tatt 26.05.2012 kl. 09.57.jpg

Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    8.429
    Sted
    Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
    Torget vurderinger
    0
    I dag vert det ikkje rundstykke og utefrukost. Det har skya over, og besøket vårt skal opp tidleg for avreise. Men heimebakt brød får dei iallfall.
    Rettingane har gått treigt. Greier eg 5 for dag er eg fornøgd, men det er slett ikkje snakk om så mange når ting skal gjerast i hage og hus.
    Vert kanskje betre i dag.

el_mariachi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    397
    God morgen.

Har blitt mørkt om morgenen igjen gitt.....
    Har intatt et par krus Evergood og er med det klar for avreise.

ottone

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.106
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    God morgen!
    Unger i Bergen her også, men heldigvis ikke alle.
    Har prøvd nærbakeriet for første gang. Kjekt med ferske rundstykker og frokostbrød. Må nok innrømme at nærbakeriet Godt Brød ved gamlekåken var bedre ja.
    Må jeg også begynne å bake? Drøyer litt med den, trur eg.
    Så avgårde og hente den nye svenske lyttestolen til far, det blir kos. Håper på drittvær i helgen.

anywhere

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2004
    Antall liker
    23
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    3
    Litt seint igang i dag men nå har bikkja fått tur og frokost så da får jeg vel sjekke om kaffen er klar. Starter med en liter så får vi se hvordan den sitter.

ottone

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.106
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Jeg sitter og lurer på om jeg skal prøve å bake rundstykker. Det kan være sånn ca 20 år siden sist. Slett ikke sikkert jeg kommer til å imponere noen, eller at de blir veldig gode. Hva er da vitsen? Kanskje jeg helle skal spille piano med hodetelefoner.
    Må tenke litt over en kopp kaffe først kanskje.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.638
    Torget vurderinger
    23
    Kvitre kvitre. SKVÆÆÆK! Hes og jævlig i dag, må ut og snekre ny panel, trist vær, ikkeno' ferskt brød til frokost. Huff. Dårlig start.

ottone

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.106
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Javel, snart helg
    God morgen!

Gode dager markeres med høvelbarbering i stedet for maskin. Bare trynet og halsen altså.

V

vinyl-jønki

Gjest
    Beklager,forsov meg.En kopp kaffe hjelper.
    Dypdykk i whiskey igår.
    HA EN FIN DAG:):)

C

Cyber

Gjest
    Morgen ja, 05.28 var det revelje her. Da kom poden på snart to og rev dyna resolutt av. "Då opp, pappa!" Tull å sove bort hele dagen...

V

vinyl-jønki

Gjest
    Heisan, akkurat våkna på sofaen. Kanskje på tide å gå legge seg, Tom Waits og whisky(japansk) en dårlig kombinasjon?
    Vi sees.

S

sorgenfri

Gjest
    På denne årstiden er det så lett å stå opp før soloppgang. En helt vanvittig Soloppgang var det også.
    IMG_2393.jpg

VilhelmW

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Antall liker
    217
    Sted
    Alltid lofotværing
    Jadda....var oppe like før 0800, men glømte meg bort i gårdagens Dagblad + magasin, nyheter på TV'n og et par gode kopper kaffe. Nettet var nede her på formiddagen, d.v.s. trådløs'en funka ikke og måtte restartes. Derfor blei jeg litt treig inn her på "Sentralen".

Forresten en flott dag, og en vanvittig vakker soloppgang her også i morges, men nå har det skya over. På tide å ta en formiddagstur med fruen og irsksetter'n. Jeg burde vært i marka og jakta, men jeg har faktisk ikke samvittighet til å beskatte en allerede utarma rypebestand, så da blir det meir bynær tur i stedet. Ha en fin dag, alle sammen!

V

vinyl-jønki

Gjest
    Jadda....var oppe like før 0800, men glømte meg bort i gårdagens Dagblad + magasin, nyheter på TV'n og et par gode kopper kaffe. Nettet var nede her på formiddagen, d.v.s. trådløs'en funka ikke og måtte restartes. Derfor blei jeg litt treig inn her på "Sentralen".

Forresten en flott dag, og en vanvittig vakker soloppgang her også i morges, men nå har det skya over. På tide å ta en formiddagstur med fruen og irsksetter'n. Jeg burde vært i marka og jakta, men jeg har faktisk ikke samvittighet til å beskatte en allerede utarma rypebestand, så da blir det meir bynær tur i stedet. Ha en fin dag, alle sammen!
    Finnes jo ryper i de bynære områder også?
    Kanskje ikke så aktuelt sammen med kona:cool:

VilhelmW

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Antall liker
    217
    Sted
    Alltid lofotværing
    Den bestanden er ikke utarma... Men der klarer jeg meg svært godt med den rypa jeg har. Men ja, det finnes ryper med vinger, også i bynære strøk. Bare så jævla lang marsj til fots for å komme inn dit, så jeg venter til det blir skiforhold. Med ski, er det en times tur. Der er det ryper. Og godt med orrfugl. Privatland, og jakting forbudt.

Hørt denne: " Hvordan gjøre ei rype om til ei ugle? Gift deg med ho. Hvordan gjøre ei ugle om til ei ørn? Skill deg fra ho..."

V

vinyl-jønki

Gjest
    Den bestanden er ikke utarma... Men der klarer jeg meg svært godt med den rypa jeg har. Men ja, det finnes ryper med vinger, også i bynære strøk. Bare så jævla lang marsj til fots for å komme inn dit, så jeg venter til det blir skiforhold. Med ski, er det en times tur. Der er det ryper. Og godt med orrfugl. Privatland, og jakting forbudt.

Hørt denne: " Hvordan gjøre ei rype om til ei ugle? Gift deg med ho. Hvordan gjøre ei ugle om til ei ørn? Skill deg fra ho..."
    Veldig bra.
    Hva med snarefangst, ingen som hører?

C

Cyber

Gjest
    Kvitre, kvitre.

Helg igjen. Opp kl 06.00 som vanlig. Kaffe og ferskt brød er inntatt. Må få spilt noe musikk idag gitt...

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn