Treg hovedside!

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Innlegg
3.228
Antall liker
422
Sted
Sola
Jeg får ikke siste innlegg oppe til høyre lenger heller, noen flere som sliter med det?

O.
 

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Innlegg
4.097
Antall liker
3.130
Torget vurderinger
2
Jeg får ikke siste innlegg oppe til høyre lenger heller, noen flere som sliter med det?

O.
er det ikke det som er 10 siste da ? , og ja, uten 10 siste er forumet myyyye tyngre å bruke, dessuten når du tar refresh på en tråd nå kommer du tilbake til hovedsiden !
ææææææ....
 

pp

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.05.2003
Innlegg
366
Antall liker
56
... dessuten når du tar refresh på en tråd nå kommer du tilbake til hovedsiden !
ææææææ....
Ja, det var ikke særlig brukervennlig, gitt!

... hadde det hjulpet om man i stedet fjernet listen over brukere online, og i samme slengen tok bort noe av det andre på forsiden - det meste som står der er jo fra ifjor uansett....
Ja, det lurer jeg også på. Hva skal vi med siste brukere online egentlig? Er jo altfor mange der slik at det er helt uoversiktlig.

PS! denne tråden er ikke ment for å "klage", men for å få et mer brukervennlig forum! (To sider av samme sak?? Vel vel..)
 

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Innlegg
3.228
Antall liker
422
Sted
Sola
Eh...jo ;D
Jeg burde nok lest litt lenger opp...

Forumet er komplett ubrukelig slik det er nå, håper de får fikset det snart!

O.
er det ikke det som er 10 siste da ? , og ja, uten 10 siste er forumet myyyye tyngre å bruke, dessuten når du tar refresh på en tråd nå kommer du tilbake til hovedsiden !
ææææææ....
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.197
Antall liker
10.749
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Eh...jo ;D
Jeg burde nok lest litt lenger opp...

Forumet er komplett ubrukelig slik det er nå, håper de får fikset det snart!

O.
Komplett ubrukelig ???
 

Salamander

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.03.2004
Innlegg
727
Antall liker
1.068
Sted
Huset med epletrær
Torget vurderinger
5
Godt og se at 10 siste (11 faktisk) er oppe igjen...man vet ikke hva man har før man mister det...venter gjerne 15sek for og ha det der...skal aldri klage mer...lover :D


Edit 1: nå er det 10 igjen...hmm
Edit 2: nå er det ikke der lenger..hva skjer...hodet som spiller meg et puss?! kanskje på tide og legge seg?
 

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Innlegg
1.039
Antall liker
1
Kanskje dere trenger litt effektivisering i sql kallene deres ? ;)
 

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Innlegg
1.039
Antall liker
1
Siden nå denne heter Forslag og hjelp til forumet så kan jeg jo komme med en løsning. Lag en insert funksjon i newpost funksjonen som setter inn i en tabell der den siste posten alltid går øverst. Så kan man printe denne listen istedenfor å hente ut en masse data hvergang siden skal lastes. Dette krever så si null resurser.

Nå vet jeg ikke helt hva 10 siste funksjonen gjør men siden den er så treg vil jeg anta at den sorter gjennom en bråte med timestamps å skriver ut de 10 siste. Foreslått løsning vil kreve så si 0 cpu.
 

quad_lars

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
976
Antall liker
4
Vil Nye Hifisentralen ha rss feed? Med rss kan man abonnere på emner man er interessert i uten å måtte gå om epostvarsling.
 

TJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.08.2003
Innlegg
754
Antall liker
2
Hva skal vi med siste brukere online egentlig? Er jo altfor mange der slik at det er helt uoversiktlig.
Synes denne er fin. Bruker den til å gå inn på egen og andres profil og trykke 10 siste innlegg til denne personen. Fin måte å sjekke status på tema med egne postinger og andres...
 

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Innlegg
1.343
Antall liker
0
rss feed er genialt. Ja til rss, JA
 

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Innlegg
2.133
Antall liker
1.444
Torget vurderinger
4
Nå begynner det å gå jævla trekt hær.
Til og med å surfe gjenom innlegg går tregt.
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.148
Torget vurderinger
7
Nå begynner det å gå jævla trekt hær.
Til og med å surfe gjenom innlegg går tregt.
Samme problemet her også.
 

pp

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.05.2003
Innlegg
366
Antall liker
56
Ja..Nå er jo ti siste fra forumet igjen åpen. Sida er treg igjen, og det er bare sorgen:(
 
K

kbwh

Gjest
Heller en treg hovedside med 10 siste enn en kjapp hovedside uten.
 

karl

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.09.2006
Innlegg
1.192
Antall liker
0
Jeg orker ikke vente, men går rett på forum. Har ikke oversikt. Hva er vitsen med ti siste som aldri kommer opp? Jeg har bredbånd og minimac - men det er utrolig tregt likevel.
 
L

Ludo

Gjest
Siden nå denne heter Forslag og hjelp til forumet så kan jeg jo komme med en løsning. Lag en insert funksjon i newpost funksjonen som setter inn i en tabell der den siste posten alltid går øverst. Så kan man printe denne listen istedenfor å hente ut en masse data hvergang siden skal lastes. Dette krever så si null resurser.
I second that !!

Jeg har bredbånd og minimac - men det er utrolig tregt likevel.
Hva i all verden...? Du som har MiniMac skulle jo fått opp dette i en forrykende fart ::) Her er noe galt ;D
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.148
Torget vurderinger
7
Heller en treg hovedside med 10 siste enn en kjapp hovedside uten.
Enig enig.
Er jo helt utrolig lite som skjer her inne etter at 10 siste på forsiden forsvant. Huff. Godt det er sommer
 

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Innlegg
3.238
Antall liker
6
Enig enig.
Er jo helt utrolig lite som skjer her inne etter at 10 siste på forsiden forsvant. Huff. Godt det er sommer
Støttes, hva skal man med en forside som ikke sier noenting med mindre man er ute etter noe på bruktbørsen.
Man kan jo spørre seg hva som er tregest;
Å klikke seg gjennom tre sider, for å finne en uoversiktlig oppstilling av innlegg, eller en forside som laster litt tregt.....
 

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Innlegg
3.238
Antall liker
6
Kan vi ikke vææææær så snill å få tilbake ti siste på forsiden......

HFS er ikke den samme uten...
 

Vedlegg

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.896
Antall liker
5.871
Torget vurderinger
1
Det kommer tilbake snart...
 
Topp Bunn