|
|
Synes du også at HE-400 er lyse i forhold til Audeze LCD-2?Fra den liste har jeg kun hørt T70 og HE-400, og de spiller efter min mening i nærmest modsatte retninger. T70 spiller i retning af det lyse, mens HE-400 spiller meget i retning af det mørke.
Jeg vil tro dette handler mer om rør enn noe annet. Jeg byttet nettopp rectifier, og min WA22 ble en annen forsterker.Med hensyn til revisjoner af LCD-2 synes jeg ikke helt jeg kan opnå samme synergi med WA22 og min egen revisjon 2, i forhold til den revisjon 1 jeg hørte. Men der er flere ubekendte i denne ligning, herunder en anden dac og andre rør i WA22. Nå, dette hører måske mere hjemme i Audeze-tråden, så for at komme tilbage til topic, tror jeg du har ret i, at HE-400 vil være gode til de genrer som OP nævner.
!!!!!!!!!!!!!!Det er vissnok stor forskjell på D600 och D7100 og de tidligere modellene. Har selv D7000 og har hatt D2000 før, men D5000 har jeg aldri hørt. Lyden i disse skal etter sigende ha konvergert lydmessig mot hverandre jf. Tyll @ Innerfidelity. Hvis du handler i nettbutikken til Hifi-Klubben, så har du 14 dagers angrerett etter angrerettloven.
Har selv lyst på Fidelio X1, men ikke-utskiftbare pads trekker en god del ned, men for all del. Hvor koster de 2500?
En rask titt på Prisjakt.no viser at Philips Fidelio X1 er priset mellom kr. 2285 og 3795.Har selv lyst på Fidelio X1, men ikke-utskiftbare pads trekker en god del ned, men for all del. Hvor koster de 2500?
??????????????!!!!!!!!!!!!!!
??!!!!!!!!!!!!!!
Jeg lurer på hvor mange Phidelio X1 Tofte Elektriske selger på nettsalg.....En rask titt på Prisjakt.no viser at Philips Fidelio X1 er priset mellom kr. 2285 og 3795.Har selv lyst på Fidelio X1, men ikke-utskiftbare pads trekker en god del ned, men for all del. Hvor koster de 2500?
Off, hold munn.. Jeg vil ha X1 selv, lol! Grattis med nye hodetelefoner, virker som om dette blir en skikkelig slager blant basselskere. Innspilling vareierer veldig, alt fra 100-500 timer. La dem ligge i et håndkle og spille variert musikk eller pink noise døgnet rundt når du ikke bruker dem. Du kan laste ned pink noise fra diverse websider, bare å søke litt.Då har eg fått nytt headset i hus Må sei meg superfornøgd så langt!! Har berre fått testa ei 30 min ca.. Komforten er heilt konge! Blir null problem å sitte med dette på i timesvis. Ein anna ting som kan vere verdt å nemne er at eg bruker briller og det skaper ingen problemer Headsettet er på alle måter bedre enn DT770 Pro!
Bassen er rå, trudde ikkje det var muligt å få så god bass i eit opent headset. Trur eg har gjort eit godt kjøp her also Stygt redd for at ein må opp i trippel pris for å få noko som er so veldig mykje bedre.. + eg rekna med at det fort blir mindre bass og.
Eg har ingen peiling på kor lang innspelingstid det er på eit headset.. er det nokon som veit noko om det?