ceroxol
Hi-Fi freak
Jeg har nå fylt opp min WD Netcenter 500Gb med musikk, og jeg begynner å merke frustrasjonen over å ikke ha mer lagringsplass.. Det har sikkert gått 1-2mnd siden sist jeg kjøpte meg en cd på grunn av dette! Jeg vurderer å slette litt musikk av typen "dance, trance and crazy beats" fra flere år tilbake, men vet med meg selv at det også vil komme en dag (dvs nachspiel) hvor jeg angrer på dette..
Jeg ønsker meg noe med 1Tb lagringsplass, ikke mindre. Om jeg trenger noe vesentlig større med det første er jeg heller ikke sikker på, har jo brukt noen år på å samle nok musikk til å fylle 500Gb. Jeg skulle jo gjerne kjøpt meg en readyNAS eller liknende, men jeg har eksterne harddisc'er som backup og flere pc'er, så jeg anser heller ikke dette som noe issue.
Det jeg trenger er da en god, standard NAS. Det viktige er at den alltid kan stå på, samt er driftsikker og stabil (ihvertfall har rykte på seg for å være det..). Støy og pris er jo også interessant. Har kikket på:
-LaCie Ethernet Big Disc 1TB
-Maxtor Shared Storage II 1TB
-hmmm..
Er det noen som har anbefalinger, tips, erfaringer etc etc..
Jeg ønsker meg noe med 1Tb lagringsplass, ikke mindre. Om jeg trenger noe vesentlig større med det første er jeg heller ikke sikker på, har jo brukt noen år på å samle nok musikk til å fylle 500Gb. Jeg skulle jo gjerne kjøpt meg en readyNAS eller liknende, men jeg har eksterne harddisc'er som backup og flere pc'er, så jeg anser heller ikke dette som noe issue.
Det jeg trenger er da en god, standard NAS. Det viktige er at den alltid kan stå på, samt er driftsikker og stabil (ihvertfall har rykte på seg for å være det..). Støy og pris er jo også interessant. Har kikket på:
-LaCie Ethernet Big Disc 1TB
-Maxtor Shared Storage II 1TB
-hmmm..
Er det noen som har anbefalinger, tips, erfaringer etc etc..