Stua mi er ca 45 m2 og det spilte virkelig bra. Dette er jo mellomstore høyttalere med bra pondus i bunn mtp størrelsen. Vanskelig å si hvor stort rom den trenger, da stuens oppbygging og høyttalerens plassering spiller alltid den største rollen. Disse kan kle de fleste romstørelser@inselwind – Hvor stort rom mener du disse høyttalerne bør ha?
Prisen er det virkelig ingenting å si på. Jeg ser hva delene koster, og jeg regner med dette har kostet "noen" kroner i arbeid Dessverre er det uaktuelt siden jeg ikke bor i Norge. Grunnen til at jeg spurte om romstørrelse, var i tilfelle jeg skulle gått på dette prosjektet selv (med hjelp lokalt). Stua mi er bare på litt over 20 m2, og jeg tror de kunne blitt utfordrende i bassen. Men jeg skulle veldig gjerne hørt dem.Stua mi er ca 45 m2 og det spilte virkelig bra. Dette er jo mellomstore høyttalere med bra pondus i bunn mtp størrelsen. Vanskelig å si hvor stort rom den trenger, da stuens oppbygging og høyttalerens plassering spiller alltid den største rollen. Disse kan kle de fleste romstørelser.
Til denne prisen er de jo et kjempebra kjøp.
Det ligger ca 40 arbeidstimer bak disse. Selvdreide føtter, serratert og behandlet. Endeved x-finér, gjennomfarget svart 25mm mdf og fin løsning på porten..
Kjøp dem og test dem.. disse har nådd bunnen vdr pris og vel så det
Hvem spør du?- men hva kommer nå ???![]()
Lurer litt på hvorfor de skifter eiere såpass ofte. Byggekvaliteten er det i alle fall ikke noe å si på.Ute på finn igjen. De er spennende disse høyttalerne.![]()