lille hiawata
Hi-Fi freak
Jula har noen til under tusenlappen.
Noen har ikke angret.Har noen noensinne angret på å ha kjøpt akkurat det verktøyet de ønsket seg? Litt blakk noen uker men tiår med eieglede og bedre funksjon.
Nå kan man være utrolig nøyaktig med en god dykksag, mer enn med en bordsag (hvis man ikke er noen form for bordsag-ninja). Kjøpte selv en festool til bygging av ett kjøkken med 3,4 meter med skinner. Det var en drøm å jobbe med. Kjenner ikke de billigere men vil tro at makita og flere andre har bra greier.Helt topp, takk for input. Har god plass her, men fra hva jeg har sjekket av dykksag er at de er dyre, eller dyrere enn bordsag. Skal sjekkes ut
Nei - aldri angret på kjøp, bare angret på at jeg ikke kjøpte enda mer da jeg hadde egen bedrift.Har noen noensinne angret på å ha kjøpt akkurat det verktøyet de ønsket seg? Litt blakk noen uker men tiår med eieglede og bedre funksjon.
Makita har en de selger på Obs bygg til 3700kr, og så må du ha ei skinne til 500kr.Helt topp, takk for input. Har god plass her, men fra hva jeg har sjekket av dykksag er at de er dyre, eller dyrere enn bordsag. Skal sjekkes ut
De er ikke nødvendigvis brukanes. Mange av de billige dykksagene er ikke stabile, slik at de kutter ikke i rett vinkel (bladet er ikke loddrett).Jula har noen til under tusenlappen.
Ja jeg har faktisk sett meg ut denne. Har flere makita verktøy allerede og er fornøyd med de. Blir nok dette jeg går for.Makita har en de selger på Obs bygg til 3700kr, og så må du ha ei skinne til 500kr.
Makita sin dykksag er bra kvalitet.
Johan-Kr