Paal_Iksom
Overivrig entusiast
- Ble medlem
- 14.07.2003
- Antall liker
- 6
Ante bare en mulighet til avsporing...meget mulig. Håper du tok poenget allikevel. :
Ante bare en mulighet til avsporing...meget mulig. Håper du tok poenget allikevel. :
Ja.Her utenfor jobben var det en helt svart asfaltplass før helgen. Mandag morgen var hele plassen preget (malt?)med regelmessige stripemønster. Utrolig presisjon. Dette er helt ubegripelig. Noen som kan forklare det eller?
Å, nei. Er det de digre oransje metallmonstrene?Affa: Onde makter gjorde det (dvs. Vegvesenet)
Det, i sin enkelhet, er faktisk et veldig godt poeng i denne diskusjonen
De er i hovedsak av metall, men man kan også finne spor av gummi, nylon, hydrokarboner, pulverkaffe, Petterøes 3 med mer!Å, nei. Er det de digre oransje metallmonstrene?
Vart skræmt no ja!?fy søren
Ja. Nå sender jeg ut følgende melding på Romsk (går kontinuerlig på langbølge):Vart skræmt no ja!?
Nei, tullebukken. Romsk er et automatspråk:Hva blir det på Romsk? (er Romsk dialekten de snakker i Romsdalen?)
Nei, du forveksler med vanlig binærkode. Det skjønner ikke romvesner noe av. Dette er ROMSK.Åja, du mener:
897AAFFFFFFFE955
C2000078001FCEAA
ABFFC00FFE000000
Eller?
Hehe så tøffe Uno er en av de. Er bevisbyrden til utenomjordisk liv like stor som til f.eks kabler i audio sammehengVet det kanskje er et dustete spørsmål, men ber likevel de som velger å stemme gjøre det seriøst.
Har du lest boka/bøkene? Legendariske bøker, middelmådig film. Mener nå jegSkal på Haikerens guide til galaksen - kan avgi rapport etter på.
Det er rom-monstrene som har gjort det. Dette er alvor folkens. Be afraid, be VERY afraid.hvorfor er denne avstemningen stengt?
Kan det være fordi E&T favner om veldig mange?Det er rom-monstrene som har gjort det. Dette er alvor folkens. Be afraid, be VERY afraid.
Vel , besøket sto plutselig i gangen min, jeg hadde visst glemt å låse døren. Besøket hadde svart lue og mye hvitere hud enn vi er vant med å se, selv i vinter-Norge. Besøket unnskyldte seg med at det hadde gått inn feil dør. Hadde besøket vært ærlig og sagt at det lette etter noe verdifullt det kunne omsette, for deretter å kjøpe dop, så skulle jeg nok sponset det. Så egentlig var vel besøket fredelig nok, selv om dets uanmeldte ankomst var noe skummel.Va'n skummel ?
Bibelen er jo et håndfast bevis på at vi har hatt besøk av utnonjordiske vesner...Jeg tror ikke på det fordi at bibelen sier gud skapte himmelen og jorden. Enkelt og greit. Skal ikke lage noe sak ut av så og så her nå men det er min mening.