T
TT.
Gjest
Oli Silk feat Holly Petrie - Every single way
Det endte faktisk 2-0! Jeg er ikke særlig fotballkyndig eller sportsinteressert, ser em og vm, men dette var topp fotball!Meget underholdende kamp mellom Ukraina og Nord Irland så langt. Nir leder 1-0 og vi er på det 95 minuttet!
Første VM kampen jeg så, var i 1966......bildekvaliteten..mmmmmmmHvis både tvn og signalet er av høy kvalitet, så er det meste av sport rått og se på. Når guttungen så høydepunkter fra 98 vm, så lo han av bildekvaliteten, så det har skjedd en ting eller to på den fronten også
Første var At vi var i riktig land, Andre at jeg passerer Göteborg, Tredje at Vänern passeres på høyre hånd......Hvor er første ledetråd?
Det meste i Sverige er øst for Gøteborg!
F.eks. Anderstorp.
Ja - i lys av regjeringens fosvarsmelding er det skremmende å høre all svadaen som serveres, både av henne og Titten Tei, sistnevnte er faktis enda verre.Den største ulempen med stor skjerm er å få se denne bergenske damen på nært hold i stuen og enda verre høre henne, skremmende!
som nevnt i tidligere post, så betyr passering ikke å kjøre igjennom, se det heller som å passere en breddegrad.Første var At vi var i riktig land, Andre at jeg passerer Göteborg, Tredje at Vänern passeres på høyre hånd......Hvor er første ledetråd?
Det meste i Sverige er øst for Gøteborg!
F.eks. Anderstorp.![]()
Da blir saken en annen.
Kjører du på nordsida av Väneren havner du fort i Storstaden Stockholm.
Da kan du gå på ABBA-museet!
Noe som forøvrig er en varm anbefaling!
Men det stemmer ikke med GB![]()
Verre & verre. Rene HFS LabyrintenSiste ledetråd: jente sporter![]()
jajamensann!Please....Serr lissom?
albumet han holder er Songs in the key of life fra 1976 med Stevie Wonder, så da vet vi det.Anthony Saunders - So good, herlig RnB låt
PS: Hvilket album av hvilken artist holder han?
Har kontaker som kan omgå slike alarm anlegg..Turen går fra Østfold retning Karlstad og Mariestad i morgen og vi har derfor Vänern på høyre hånd/høyre side. Deretter videre nedover og det blir en ny stopp ett eller annet sted før vi ankommer Jente Sporter/Ullared mandag. Overnatter i campinghytte der til tirsdag. Møter en kompis m familie i Ullared før vi drar i samlet tropp til kompisens leide hytte m/pool ett eller annet sted i sør Sverige. Blir der noen dager før kursen hjemover settes og vi passerer da Göteborg for andre gang.
PS: jeg har både alarm og onlinekamera.![]()
Dere skal ikke se bortifra at jeg poster litt etterhvert, så ingen grunn til å danse på bordeneLett blanding er fint opplegg for tur.Håper vi kan få litt inntrykk etterhvert eller har du tenkt å leve et liv uten HFS I ferien?
Hehe, for en type..