T
TT.
Gjest
Aner ikke. Den blir fjernet intil videre.Joa, og den andre, da?
Takker for tips, men bor alene og har derfor ikke så stort behovcdon.no har halv pris på et par dj Technics hodetelefoner
Aner ikke. Den blir fjernet intil videre.Joa, og den andre, da?
Takker for tips, men bor alene og har derfor ikke så stort behovcdon.no har halv pris på et par dj Technics hodetelefoner
Hva skal jeg med den? Har ikke PU til den heller. Kanskje jeg setter på igjen etterhvert og skaffer en billig PU (under 1000,-) som jeg kan bruke til å spille slitte plater fra ungdomstiden osv. Har ikke bestemt megPS. Om du ender opp med å ta av den ene armen (hvorfor det egentlig?) Ta godt vare på armfestet. Det koster minst en høvding å kjøpe nytt....
Hvor ble hunden av KjellR?God helg lenger der inne i det østfoldske! Var antydning til no' vinter her ute ved kysten i dag. Spiller ingen rolle - her går det i multitasking. Jobb (SAP - serialisering av farmasiprodukter), musikk (Dire Straits akkurat nå) og støvtørking av gammelt Nikon stæsj.Æsj, her snør det som rakkern nå! Hater vinter og snø, men ikke så mye å få gjort noe med desverre. Da er det jaggu godt å kose seg med musikk og kaffe. Ha en flott fredag!![]()
Snart tid for et glass vin...
Vis vedlegget 404821
Vis vedlegget 404822
Igor ble bare litt sideforskjøvet når bildet ble tatt. Men her er'n - den gamle kampbikkja. Like sur og grinete som han pleier å være...Hvor ble hunden av KjellR?God helg lenger der inne i det østfoldske! Var antydning til no' vinter her ute ved kysten i dag. Spiller ingen rolle - her går det i multitasking. Jobb (SAP - serialisering av farmasiprodukter), musikk (Dire Straits akkurat nå) og støvtørking av gammelt Nikon stæsj.Æsj, her snør det som rakkern nå! Hater vinter og snø, men ikke så mye å få gjort noe med desverre. Da er det jaggu godt å kose seg med musikk og kaffe. Ha en flott fredag!![]()
Snart tid for et glass vin...![]()
Jeg er klar jeg både her og der på en måte... Hadde vært veldig hyggelig.Hadde det ikke vært for andre planer neste helg, så burde vi som bor i/rundt Follo /Oslo dratt i samlet tropp til HiFi messen hos OHC og fortsatt med mat og øl etterpå.
Vi får ta det på VårPuls eller hva nå det heter
Har for mye og gjørePS. EVO2, du har ikke små barn. Burde sove en time til du...![]()
Ha ha!Er da ikke noe rart at det ikke er mulig å kjøpe ei anstendig brukt kvern til en anstrendig pris, slik enkelte holder på,da......![]()
Ha ha, så var det diskusjonen om kvalitet kontra kvantitet da
Plutselig gir ordet Hording en meningHa ha, så var det diskusjonen om kvalitet kontra kvantitet daDonorspiller ja, hvilken skal jeg ta?
blæddi, blæddi jorwed!![]()
![]()
![]()
Noen merker etter tidens tann er det, men de klarer jeg fint å leve med.Spilleren ser skikkelig strøken ut. Tatt godt vare på ser det ut til.![]()
Ugyldig vedlegg på brettet her...
forklar^ Det er jo compliance som er avgjørende - ikke PU vekt?