T
TT.
Gjest
Ja ja, kjøpte akkurat noe artig på finn nå!
Mer info kommer når ting kommer i hus !
|
Dro en tur til Biltema i dag og fikk tak i en ISO -> VAG adapter. Joda, fikk liv i spillern, men kun mellomtonene på dashbordet. Mangler fortsatt lyd i 6 høyttalere. Får ta meg en tur til bilforhandleren mandag, da jeg også trenger en passende ramme rundt spilleren. Fikk forøvrig montert DAB antenne ganske skjult i frontrute på høyre side og håndfrimic på venstre side. Det var dessuten en egen "app" til spilleren som fungerte meget bra på iPhonen, må bare bli vant til ny radio....Det ble forresten ny "hifi" med DAB+ i bilen i dag også. Valget falt på en Sony sak, gikk til verket tidligere i dag og satte i gang med monteringen. Etter kort tid var den montert, men etter at tenningen ble skrudd på var den like død. Må visstnok ha en overgang. Fikk bestilt en og den dukker opp tirsdag har jeg blitt lovet. Så da ble originalradioen satt inn igjen. Funker det ikke med overgangen, får butikken spillern i retur og turen går så til merkeforhandler for eksperthjelp
Spennende! Urolig moro tråd å følgeJa ja, kjøpte akkurat noe artig på finn nå!
tusen takk ragwo. Hyggelig med positive tilbakemeldinger. Ha en fin søndag!Spennende! Urolig moro tråd å følgeJa ja, kjøpte akkurat noe artig på finn nå!
Mer info kommer når ting kommer i hus !![]()
ja, det får du nok vite i løpet av uken. Selger har pakket og sender fra Kristiansandsområdet i morgen hvis penger er på hans konto. Jeg venter fortsatt på to sendinger fra USA, en fra Tyskland og en fra Kina, så dette blir spennende. ;D Blir nesten jul i juli.Og jeg er fremdeles nysgjerrig på hva du har FINNet denne gangen![]()
Ha ha, det har jeg ikke fått med meg. Trodde du var rene Snåsamainn.Det var ikke så vanskelig da noen hadde tusjet Bose 301 på esken .......
Det kan ordnes. Tror jeg har et par stykker som du kan se på når du kjæm.Nå som lagret begynner å fylles lurer jeg på om du har en kassett spiller jeg kan kjøpe av deg i tillegg til den tuneren du snakket om ? Fant igjen en boks med kassetter i dag. Om ikke annet , så er det nostalgi![]()
ja det er viktig at det er ryddig og enkelt for klossmajorer som meg. For de med svart belte i komponentbytting, så er kiloprisen på disse kondensatorene nok lik gullprisen, men når det skal være enkelt og inn med teskje, betaler jeg gjerne DYRT for å få det enkelt.Ryddig![]()
Artig lyd på disse, kanskje ikke høyttalere til å finlytte til for lyden er såpass spredd, men til bakgrunnsmmusikk og den slags er de bra til prisen. Tror de kan levere bedre ved korrekt plassering. Det kommer etterhvert.