T
TT.
Gjest
Først var det meningen å dra på "hytta" fredag kveld, så ble det flyttet til tirsdag, men nå er dagen satt til torsdag. Ikke så lett når man er væravhengig. Sist vi var der måtte gresset klippes en smule...
Ett øyeblikk så det ut som en robotklippperFørst var det meningen å dra på "hytta" fredag kveld, så ble det flyttet til tirsdag, men nå er dagen satt til torsdag. Ikke så lett når man er væravhengig. Sist vi var der måtte gresset klippes en smule...
Vis vedlegget 452067
Verdens raskeste? Beveget seg ikke en meter såvidt jeg kunne se, bare kamera som beveget seg. Laget bråk gjorde den.Holder i massevis med denne (norsk!)
Skal du bygge ny platespiller?Ikke alt er hifi her i verden, så jeg tenkte jeg skulle sette i stand denne lille saken. Skal ikke bli som ny, men i bruksskikk. Ser ikke ut som om den har blitt brukt på mange, mange år og trenger mye tlc og marfak. Hva snakker jeg om, jo en Wilesco dampmaskin
Vis vedlegget 452144
Det har jo noen allerede bygd. Må nok bli en steamer, unnskyld, en streamer kanskje ;DSkal du bygge ny platespiller?Ikke alt er hifi her i verden, så jeg tenkte jeg skulle sette i stand denne lille saken. Skal ikke bli som ny, men i bruksskikk. Ser ikke ut som om den har blitt brukt på mange, mange år og trenger mye tlc og marfak. Hva snakker jeg om, jo en Wilesco dampmaskin
Vis vedlegget 452144
Flott tiltak og takk for hyggelig melding! Jeg kommerHar tenkt litt på å samle noen her i september, helt enkelt, litt å bite i, kaffe, men mest for det sosiale. Kan det være stemning for noe slikt, så starter jeg en egen tråd ang evt treff her. Max 10 plasser + meg