TTs (efterfølgers) tråd - En ny vår?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Trane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Antall liker
    7.540
    Torget vurderinger
    4
    Jeg leser hva jeg akkurat har skrevet og det går opp for meg at jeg er syk! Samlesyk! Det går program på tv for sånne som meg. Litt skremmende egentlig, men foreløpig vasser jeg ikke i søppel og utstyr. Enn så lenge! :rolleyes:
    Nå skal jeg ikke forsøple tråden din med eksempler på hoarders, men det bildet av vintageanlegget på det gamle jenterommet friskmelder deg i hvert fall fra den mistanken. Hva gjelder lillafargen på veggen er jeg ikke like sikker.... 8)

• Liker
    Reaksjoner: TT.
    T

TT.

Gjest
    Som jeg nevte tidligere i tråden har jeg ikke anstrengt meg nevneverdig ang farger eller tilsvarende foreløpig. Alt til sin tid. Her er det selvfølgelig musikken og stemningen som står i høysetet.

Sist redigert av en moderator:
    T

TT.

Gjest
    Har fått bekreftet at et par høyttalere er på vei fra vestlandet og ankommer i kveld. Dette gleder jeg meg veldig til. Blir spennende å se og høre om dette står til forventningene. Det er jo ikke hver uke man får nye høyttalere. Bare nesten ;)

Trondmeg

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Antall liker
    8.408
    Torget vurderinger
    12
    Jeg hadde Stage 1, 4 og 5 som du overtok hvis jeg husker rett. Usikker på hvilke av de som evt spilte.

• Liker

Trondmeg

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Antall liker
    8.408
    Torget vurderinger
    12
    Har fått bekreftet at et par høyttalere er på vei fra vestlandet og ankommer i kveld. Dette gleder jeg meg veldig til. Blir spennende å se og høre om dette står til forventningene. Det er jo ikke hver uke man får nye høyttalere. Bare nesten ;)
    Fra Tveit? I så fall var jeg for sen....

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Fra Tveit? I så fall var jeg for sen....
    Tveit, er ikke det på sørlandet? Disse kommer fra Hordaland og det er alt jeg vet

Trondmeg

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Antall liker
    8.408
    Torget vurderinger
    12
    Kanskje ikke det samme da. Det var ett sett originale OA51 til 1500,- som lå på Finn som det var linket til i røverkjøp-tråden. Disse er allerede solgt, men ikke til meg :). Nei, selvfølgelig vet jeg hva du venter på......

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Jeg hadde Stage 1, 4 og 5 som du overtok hvis jeg husker rett. Usikker på hvilke av de som evt spilte.
    Stemmer med 5 ja, prøvde meg på laserbytte til ingen nytte. Fikk tak i en annen femmer og den spiller. Husker ikke hva jeg kjøpte av Trane, mulig det var en treer. Kanskje Trane husker?

Trane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Antall liker
    7.540
    Torget vurderinger
    4
    3'ern hadde jag aldri, men en #1 som ble oppdatert til #2 første gang transporten takket for seg, og etter hvert erstattet av #4 andre gang transporten takket for seg.

• Liker

Trondmeg

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Antall liker
    8.408
    Torget vurderinger
    12
    1=4, 2=5, 3=6 med forskjell av at 4,5 og 6 tilfredsstiller et produktdirektiv og har power-bryter m.m. så vidt jeg ble fortalt av forhandler en gang i tiden.

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Takk for oppklarende innlegg Trane.
    Trondmeg: Det gjelder kun de som er kjøpt slik. Jeg har en firer uten bryter

Trondmeg

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Antall liker
    8.408
    Torget vurderinger
    12
    Jippi. Det går vel på kontoen for fransk produktutvikling. Kjenner du ikke serienummeret, vet ingen konfigurasjonen :)

• Liker

Trondmeg

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Antall liker
    8.408
    Torget vurderinger
    12
    Fine :). Sett de symmetrisk inntil en bakvegg å få stort perspektiv :)

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Tror det blir som på siste bilde ellers kan de bli utsatt for en gnager. ;)

L

Laban MK2

Gjest
    Ned på gulvet Ned på gulvet Ned på gulvet Ned på gulvet Ned på gulvet Ned på gulvet Ned på gulvet :) Inn i hjørnet Inn i hjørnet Inn i hjørnet Inn i hjørnet Inn i hjørnet :)
    Ned på gulvet Ned på gulvet Ned på gulvet Ned på gulvet Ned på gulvet :)

Mvh

T

TT.

Gjest
    Takker for link audiom. Fant dette ang OA 50.3:

On the floor against a wall with damped floor and reflecting ceiling

hva skulle man gjort uten sentralen?

T

TT.

Gjest
    Det ble helt merkelig. Må være det psykiske som spiller inn ved å ha disse på gulvet foran meg. Helt unaturlig, men det låter veldig bra iallefall. Diskanten er fortsatt tilstede! Ble dessuten enda fetere bass. Skal bytte strømpadda bak venstre høyttalere, da den er litt i veien nå.

T

TT.

Gjest
    Det bør nevnes at jeg har oppkoblet en Squeezebox Duet i anlegget og det har ikke vært noen som helst problemer ved avspilling fra Wimp\Tidal. Problemene jeg hadde i stueanlegg nr 2 er ikke her i Tesalongen foreløpig heldigvis.

T

TT.

Gjest
    Huff. Glemmer musikken i all teknikken. Her er iallefall Rick Braun med Silk. Denne bør de som liker Cindy Bradley også like.

T

TT.

Gjest
    Det har ikke skjedd så mye på hifi fronten i dag, bortsett fra at jeg har byttet strømpadda i Tesalongen og brukt sort sprittusj på skruene til basselementene på Carlssonht. Irriterte meg at de var i sølv. Forøvrig har det blitt mye lytting i dag og jeg synes at OA52.3 absolutt var verdt prisen jeg betalte.

Nå skal jeg roe meg med høyttalerkjøp på god stund. Eneste som skjer i nærmeste framtid er at en Technics SU-8099 ankommer om ca to uker. Nå skal musikken og anleggene nytes

T

TT.

Gjest
    Noen som kan anbefale en grei MC pu til en Technics SL 1900? Kan jeg benytte en AT-33 eller blir det helt feil?

Jan_I

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    312
    Nå skal jeg roe meg med høyttalerkjøp på god stund. Eneste som skjer i nærmeste framtid er at en Technics SU-8099 ankommer om ca to uker. Nå skal musikken og anleggene nytes
    HVA!!!! INGEN NYE HØYTTALERE... NEDTUR DET HER DA.... :(
    Du er nok i : the wrong buisness
    For øvrig en knall plate

T

TT.

Gjest
    Mens man venter på svar ang pu, spilles denne. Swing out sister - Circulate

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn