T
TT.
Gjest
Og der kom første offisielle videojeg har tilgode å høre en liveplate som har bedre lyd enn denne. Ikke gjør det noe at låtene er bra heller. Helt klart beste skiva for meg i år.
Og der kom første offisielle videojeg har tilgode å høre en liveplate som har bedre lyd enn denne. Ikke gjør det noe at låtene er bra heller. Helt klart beste skiva for meg i år.
kjapt overblikk og MYE Eisa awards...Gjesp!Så dukket ny utgave av Stereo+ i epostkassen. Bra sengelektyre
Litt ekstra moro når man kan levere fra seg ting som blir så fint som dette etter en runde med langkosten
Vis vedlegget 455144
Vis vedlegget 455145
Vis vedlegget 455146
hun er vel langt fra rosin enda. Maaange år til det... 8)Haha. Sier det sammen til Kvinnen, og blir mer og mer enig som tiden går. (Tror jeg)![]()
Til og med eget ølHurrahølet fikk navnet da stedet hadde skysstasjon. Var mange som reiste til Kristiania fra Hurrahølet (vest for Askim) for en fest da lønningene ble utbetalt og de ble gode og fulle før avreise. Dette var før jernbanen kom til Askim. Europris Askim ligger nesten der skysstasjonen var. Andre kjente bedrifter der er Østfold bærpresseri og Rema 1000
Hurrahølet fikk navnet da stedet hadde skysstasjon. Var mange som reiste til Kristiania fra Hurrahølet (vest for Askim) for en fest da lønningene ble utbetalt og de ble gode og fulle før avreise. Dette var før jernbanen kom til Askim. Europris Askim ligger nesten der skysstasjonen var. Andre kjente bedrifter der er Østfold bærpresseri og Rema 1000
HVA? Dette er da alt for progressivt for en smoothing av en West Coast narkoman som deg?Litt musikk igjen; Stan Getz & Charlie Byrd - One note samba
Litt musikk igjen; Stan Getz & Charlie Byrd - One note samba
Har vært et sted like i nærheten.... Rass HøletHurrahølet fikk navnet da stedet hadde skysstasjon. Var mange som reiste til Kristiania fra Hurrahølet (vest for Askim) for en fest da lønningene ble utbetalt og de ble gode og fulle før avreise. Dette var før jernbanen kom til Askim. Europris Askim ligger nesten der skysstasjonen var. Andre kjente bedrifter der er Østfold bærpresseri og Rema 1000
Tja, reiser snart til Kalnes for operasjon i fotenDu får kose deg i hølet i helgen da TT
O
Stemmer det ja,lykke til med det,ArneTja, reiser snart til Kalnes for operasjon i fotenDu får kose deg i hølet i helgen da TT
O, så det blir vel horisontalen på meg også i helgen. God helg
O