T
TT.
Gjest
Prince -I wanna be your lover
Jeg har vært der flere ganger. Starter med to rundkjøringer som former ett 8-tall. Der holder det ikke med svenskeregelen; Max två gongar. (Den setningen ble nokså god svorsk i mine øyne). Litt oppi gata ligger jo Roar Malmins MI. Har hentet flere vellydende komponenter der.Nå må det i rettferdighetens navn (ang. Drammen), at de har klart det vanskelige kuststykke å snu et dårlig «image», til å bli en meget attraktiv by. Hokksund vet jeg knapt noe om, bortsett fra at det ligger ved Drammenselva mellom Drammen og Kongsberg. Er sikkert ikke verre der enn andre steder.
Helt sant TTLitt artig med slike anekdoter. Jeg synes det er viktig å stoppe opp litt, se seg litt rundt, før man haster videre. Har friskt i minnet at noe skrev: «Alle disse dagene som kom og gikk, ikke visste jeg at de var selve livet»
Kan være greit å tenke på av og til, blant jag og hig etter nye mål og døde ting!
HmmmHelt sant TTLitt artig med slike anekdoter. Jeg synes det er viktig å stoppe opp litt, se seg litt rundt, før man haster videre. Har friskt i minnet at noe skrev: «Alle disse dagene som kom og gikk, ikke visste jeg at de var selve livet»
Kan være greit å tenke på av og til, blant jag og hig etter nye mål og døde ting!
mvh
Men en JÆVEL på bass!Dønn enig. Mark King låter best når han tier stille.
Liker meg heller ikke der men du må ha en god tur og kose deg i kveldI morgen går turen til Tiggerstaden. Selv om jeg opprinnelig er Oslogutt, trives jeg mindre og mindre der. Masse stress, mas og mye folk og trafikk, men noen ganger må jeg bare. Glad det bare er for noen timer. Ha en flott kveld
Stikker du innom på veien til eller fra vanker det kaffe, hifivarer og en og annen LPI morgen går turen til Tiggerstaden. Selv om jeg opprinnelig er Oslogutt, trives jeg mindre og mindre der. Masse stress, mas og mye folk og trafikk, men noen ganger må jeg bare. Glad det bare er for noen timer. Ha en flott kveld