T
TT.
Gjest
Ditt innlegg i balubas tråd var 19:06, mitt innlegg i egen tråd var kl 17:46
Kjære TT, vær litt tålmodig nå. Du har endelig kommet tilbake etter en lang pause. Om en misforstod ditt innlegg siden han ikke visste når det var postet forandrer jo ikke det faktum at mange har uttalt seg enige med deg i det med musikksmak.Ok, hvis enkelte brukere av forumet føler seg støtt av mine uttalelse, skal jeg pakke sammen og trekke meg stille tilbake igjen. Ønsker alle en fin tid på sentralen fremover. Takk for meg
Oknei ptb, ser du på tidspunktet jeg postet mitt inlegg i egen tråd, ser du at jeg var før ditt innlegg i balubas tråd! dessuten var det en hel tråd jeg siktet til i mitt innlegg. At du postet det du gjorde i balubas tråd, var kun et pussig sammentreff, men jeg står for det jeg skrev. At du føler deg kreknet, får faktisk stå for din egen regning.
Nope - se mitt innlegg #10486Ok, hvis enkelte brukere av forumet føler seg støtt av mine uttalelse, skal jeg pakke sammen og trekke meg stille tilbake igjen. Ønsker alle en fin tid på sentralen fremover. Takk for meg
jeg hissa meg vel litt for mye opp, har fått tia på meg til å telle til ti nå, så det ble overreagert litt her.God morgen TT,ikke gi deg nåvi trenger deg her på sentralen
mvh
Det er slik av og til TT men det er godt å telle til 10 av og tiljeg hissa meg vel litt for mye opp, har fått tia på meg til å telle til ti nå, så det ble overreagert litt her.God morgen TT,ikke gi deg nåvi trenger deg her på sentralen
mvh
God lørdag, kompis. Godt å se at blodet har kjølnet litt og at du ikke gir deg så lett.jeg hissa meg vel litt for mye opp, har fått tia på meg til å telle til ti nå, så det ble overreagert litt her.God morgen TT,ikke gi deg nåvi trenger deg her på sentralen
mvh
Godt du blirjeg hissa meg vel litt for mye opp, har fått tia på meg til å telle til ti nå, så det ble overreagert litt her.God morgen TT,ikke gi deg nåvi trenger deg her på sentralen
mvh
Den likte jeg virkelig. Er lagt til i spillelisten min. Tusen takkHør denne TT,du kommer nok til å like den
mvh
Det er en fantastisk sang. En text som fort kan varme et hjerte å tilkalle en liten tåre i øyekroken.Den likte jeg virkelig. Er lagt til i spillelisten min. Tusen takkHør denne TT,du kommer nok til å like den
mvh
...soon I will be 60 years old...
De gutta her lagde jo noen ekstremt detaljerte - og dyre utgaver i sin tid:Har samlet noen modeller selv i sk H0 (half null størrelse - 1:87) og det har jo blitt noen etterhvert. I kveld fikk jeg ut fingern og fikk endelig bestilt en håndlaget modell, men aner ikke hvor lang leveringstid det kan bli for denslags og ikke vet jeg om jeg i det hele tatt får modellen noen gang, da etterspørselen er enorm for slike spesielle modeller.
Aha. Så en Superline antar jeg - lov å spørre om hvilken modell du har i bestilling? Bare å gjøre klar hvite hansker...Desverre sluttet hr Bratz i 2012, men NMJ holder det gående fortsatt og det er derfra jeg har handlet denne gangen.
Ah, fin liten sak! Askim - Solbergfoss eller NSB?Det er helt korrekt. En Superline CM2![]()
var meningen også det. Prisen er ikke ille med tanke på at det er mye «håndarbeide». Sjekk prisene på andre ting derfra, så er vi fort oppe i «high end» landMåtte google litt....
Ikke gratis akkurat![]()
har ikke brukt smør siste 45 år.Tjukt lag me Bremykt under så hadde den vært fullkommen![]()