|
He he, ja du sier noe fandrese. Evo 2 klarte iallefall å raske med seg fanget fullt!Dette ble meget bra TT. Kanskje bra det ikke var så ryddig i går så vi slapp å se mer vi hadde lyst på.![]()
Du har hushjelp du, blæh!Sender du henne hit når hun er ferdig hos deg ?
O
Hu tørker ikke støvDu har hushjelp du, blæh!Sender du henne hit når hun er ferdig hos deg ?
O![]()
Mens hushjelpen tørker støv, lytter jeg til Carol Duboc sin versjon av Sunny. Her et bilde av hushjelpen
Vis vedlegget 350072
Tydelig at denne bestillingen ikke har gått igjennom. Evo 2 bestilte dagen etter meg og fikk sine i forrige uke, men ikke jeg. Har saumfart bankkontoen og PayPal kontoen etter denne transaksjonen, men fant intet. Ble til at jeg bestilte omatt i dag. Får tro den kommer fram før jul.Fikk bestilt flere postere og de er på vei nå!jøss, se der ja. Kun $7 + frakt. Er jo billig. Tusen takk for tipset! Tror jeg bestiller derfra og får den innrammet.Hei TT
Såvidt jeg kunne huske så var den posteren til salgs på pinkfloyd.com, og det er den fremdeles.
Pink Floyd Back Catalog Poster![]()
2 veisGi oss ett lite hint til da.....
Meget gode 11.26 min. TT, herlige musikereLitt live Lee Ritenour med Fourplay er aldri feil
Hehe TT.. Du er nå søt da..Nei, horn er for dyrene og biler.![]()
Moro med horn!Hehe TT.. Du er nå søt da..Nei, horn er for dyrene og biler.![]()
![]()