Scan dokumentene eller ta bilder, og send mail til FedEx med vedlegg av scans eller JPGs. Be om refusjon. Det skulle ordne seg enkelt vil jeg tro.Ja, voec stod oppført. Aner ikke hva som er problemet
Hadde no' lignende med DHL - det ble ordnet.
|
Scan dokumentene eller ta bilder, og send mail til FedEx med vedlegg av scans eller JPGs. Be om refusjon. Det skulle ordne seg enkelt vil jeg tro.Ja, voec stod oppført. Aner ikke hva som er problemet
Problemet er det, at utover å innkreve mva for pågeldende mottakerland, klistre på en voec label på pakka, skalJa, voec stod oppført. Aner ikke hva som er problemet
Som nevnt, så har jeg allerede gjort det. Tipper jeg får svar om å se bort i fra regningen om Karen vil!Som tidligere nevnt; dette har skjedd meg to/tre ganger med posten og en gang med DHL. Sendte inn alt av doc. og det ordnet seg uten mer diskusjon. Verdt å prøve.
Fender på supertanker er passe jobb får sånne utyskerSånne kjærringer skulle vært vertinner på bombefly - og kun der...
Via 'Bay'?
VOEC påført dokumentene?
Fender på U båt mener du vel?Fender på supertanker er passe jobb får sånne utysker![]()
Joa... Hvis det slike du mener - f.eks denne:Husker den gode gamle tiden da en kunne kjøpe en CD fra f.eks. USA, til $ 6-7.00 og tre-fire dollar i frakt. Så havnet den i postkassa en uke eller to senere.
Nå er det spinnvilt, samme CD havner jaggu på tre-fire hundre kr. eller mer p.g.a. sleipe Ebay's fraktsystem som dessverre mange selgere benytter seg av i USA. Pluss frafall av 350,- grense da selvsagt. Fordyrer veldig. Stalltips; Se om produktet finnes på ebay.co.uk, de driver ikke på samme måte med "Ebay Shipping Program" og sånt svineri.
Og for å "toppa heila driden", så måtte jeg jo ha trekk på "syskrinet" også!Etter jeg kjøpte SL 1210, fikk jeg også kjøpt en Ortofon Concorde 20 med en 30 stylus på. Innmaten skal visst være lik på alle Concorde 10-40 så det spiller ingen rolle hvilken stift som brukes, men "ordnung muss sein"! Så da det dukket opp en Ortofon 30 på finn, måtte jeg jo bare ha den. Stylusen var desverre defekt ved ankomst, så da bestilte jeg en Stylus 20 hos duet.no og satte den på 20n og 30n fikk da selvfølgelig 30 som jeg hadde. Så da ble det orden i "sysakene"
Vis vedlegget 819968
Ja, det var den ene som trigget meg, men den har kum "høynivå" innganger.De subbene til Gjallarhorn er meget bra.. For å si det enkelt.
Æsj da, og det funker ikke på forsterker som du har?Ja, det var den ene som trigget meg, men den har kum "høynivå" innganger.
Jo da, jeg har doble utganger, men synes at det virkerÆsj da, og det funker ikke på forsterker som du har?
Har begge muligheter jeg med. Hipp som happ. Kanskje litt forskjellig gain.Jo da, jeg har doble utganger, men synes at det virker
litt rart at det er slik. Har lest at noen hevder det gir bedre lyd, men jeg har mine tvil
Har det på nåværende sub også, men foretrekker, inntil jeg blir overbevist om noe annet, lavnivåinnganger på sub. Hvorfor, jo fordi jeg tror at hvis jeg benytter høynivå, så får det innvirkning på impedanse på forsterker.Har begge muligheter jeg med. Hipp som happ. Kanskje litt forskjellig gain.
Teoretisk mulig, men aldri erfart at det innvirker i praksis. Uansett, du kan teste den uten å måtte kjøpe. Det gjør det tryggereHar det på nåværende sub også, men foretrekker, inntil jeg blir overbevist om noe annet, lavnivåinnganger på sub. Hvorfor, jo fordi jeg tror at hvis jeg benytter høynivå, så får det innvirkning på impedanse på forsterker.
Du tenker på den fra Gjallarhorn?Den forcefield 4 saken som ligger ute nå har nok power å guffe til å skremme fanden på flat mark.. så til ditt bruk, der du ikke spiller dunka dunka musikk og også på litt mer moderate nivåer så vil du få en kanon sub som klarer hele frekvensgangen
Send Alan en melding så får du den hjem på test og du får sikkert en koselig pris på den også.
Jepp.. Alan vil gi deg super service derDu tenker på den fra Gjallarhorn?
Det var den fra Gjallarhorn som trigget sub-tankene, men den har bare RCA som LFE inngang. Jeg aner ikke hvorfor de ikke kunne hatt to "normale" RCA inngangerJepp.. Alan vil gi deg super service der![]()
Det er vel med tanke på at den skal brukes til film, mens man kjører Highpass med høytalerkabler til mer musikk bruk.Det var den fra Gjallarhorn som trigget sub-tankene, men den har bare RCA som LFE inngang. Jeg aner ikke hvorfor de ikke kunne hatt to "normale" RCA innganger
Jar sendt melding den veien nåJepp.. Alan vil gi deg super service der![]()
Kult! Blir gøy å lese om inntrykkene dine.PS: Da blir det gulløresøbbwoffer!![]()
Første inntrykket er at lommeboka blir tynnere. To be continued...Kult! Blir gøy å lese om inntrykkene dine.
Håper den får plass på tiltenkt sted og om jeg får den i bilen. Esken er vel det jeg vil kalle diger?God morgen TTblir spennende å høre hvordan det blir med en god sub i hulen
mvh
De er ikke så svære som man skulle tro.. Forcefield 3 er kompakte og fine.. eskene var også detHåper den får plass på tiltenkt sted og om jeg får den i bilen. Esken er vel det jeg vil kalle diger?![]()
TjaDe er ikke så svære som man skulle tro.. Forcefield 3 er kompakte og fine.. eskene var også det![]()