V
vinyl-mannen
Gjest
Håper det går bra TT, aldri kjekt når det skjer noe med våre kjære
mvh
vinyl-mannen
mvh
vinyl-mannen
|
Vel blåst.Jeg trodde det bare var en vond drøm i går og at alt var bra igjen i dag. Jeg har venninnen min sin Shih tzu i pensjon i disse dager og da vi stod opp i morges løftet jeg begge ned fra sengen. Første løp ut i gangen og Mickey løp etter, men løp desverre rett i dørbladet på soveromsdøren. Døren var helt åpen.
Det jeg leser av vedlegget til tkr er at de klarer seg bedre enn vi tror. Jeg ser han "manøvrerer" fint i stuen mellom stoler og puffer og i innlegge t står det dessuten at på kjente steder husker de "kartet" godt. Ser dessuten at de kan ha et fullverdig liv tross handicapet. Det aller verste i går var at jeg ikke visste noen ting og fikk nærmest panikk da jeg ikke rakk fram til veterinær på tlf. i starten og at jeg ikke hadde noen som helst kunnskap om dette.
Jeg vil takke alle for all medfølelse og støtte. Dette varmer veldig for meg som sliter med psykisk sykdom. At jeg skaffet meg hund var nettopp for å bedre dette og derfor blir et slikt slag ekstra forsterket for meg. Jeg får nå en ekstra oppgave å ha omsorg for hunden som kanskje kan være positivt for meg, hvem vet. Jeg er iallefall uendelig glad i lille Mickey uansett. Det kunne vært enda verre.
Tusen takk alle sammen!
(Kismo foran, Mickey bak)
Vis vedlegget 351411
Litt rødt og greier. Riktig så vill og gal på en helt vanlig tirsdagPå tide med ny avatar nå som bartemåneden er over. Måtte ha noe med rødt på siden det er julemåneden![]()
Herlig at det går så bra med hundeknotten og at han kan fortsette sitt virke som pakkesniffer...
Dette går over all forventning, men mye styr med tre typer øyedråper 4 ganger daglig og jeg må vente mellom hver dråpe ellers skyller jeg ut den ene med den andre osv.Herlig at det går så bra med hundeknotten og at han kan fortsette sitt virke som pakkesniffer...![]()