T
TT.
Gjest
hvor skal du videre fra Antalya?Ha, trumfer den! Bøtte #3 i kveld:
Vis vedlegget 859145
Snart seng. Skal tidlig opp i morgen og ta et fly til Antalya. 25 grader i både luft & vann. Gleder meg!
Mvh
|
hvor skal du videre fra Antalya?Ha, trumfer den! Bøtte #3 i kveld:
Vis vedlegget 859145
Snart seng. Skal tidlig opp i morgen og ta et fly til Antalya. 25 grader i både luft & vann. Gleder meg!
Mvh
Det vanlige. En times biltur vestover fra Antalya. Stedet heter Adrasan.hvor skal du videre fra Antalya?
Ønsker deg/dere en riktig god tur.Det vanlige. En times biltur vestover fra Antalya. Stedet heter Adrasan.
mvh
Denne har vel kun ubalanserte koblinger? Jeg kjører balansert hele veien og liker best å holde meg til det. Jeg har også en "moderne equalizer" liggende (det heter kanskje DSP...Etter noen runder i Tesalongen, vurderer jeg sterkt å kvitte meg med SH 8065 eq og tilhørende måleinstrument med mic. Det blir ikke brukt og plassen trenger jeg til annet. Noe for @Dolbytor ?
Kun ubal jaDenne har vel kun ubalanserte koblinger? Jeg kjører balansert hele veien og liker best å holde meg til det. Jeg har også en "moderne equalizer" liggende (det heter kanskje DSP...), men når jeg får ut finger'n og prøver meg på den er fremdeles veldig usikkert
![]()
![]()
Fra Bææægen (?)Har holdt litt på med bilen i dag. Vasket innvendig og utvendig, ryddet, støvsugd og tømt bilen for det meste. Skal på service torsdag morgen og da er det deilig å få tilbake en bil som er nyservet, ren og feilfri. Dessuten fikk jeg solgt unna Technics SL 3210 i ettermiddag. Litt spesiell kjøper som ringte meg, veldig dårlig i norsk og dessuten fra et land der de tydeligvis ikke har R i vokabularet. Jeg som ofte ser det komiske i det meste, var pint av latter under samtalen. Uansett, i stedet for å pakke og sende, ble det til at jeg leverte til en venn av kjøper i Askim og der var «dialekten» akkurat den samme, men mye mer erfaren i det norske sprog. Veldig bra å få ting man ikke bruker unna.
Brian Bromberg - Lazy afternoon
Du er far off, dette er far east!Fra Bææægen (?)
God morgen ja. Skal man ha bilen i orden, så kan den ikke stå i gården.God morgen! Svært tidlig på'n idag...
Men det gjelder jo FordenHar du glemt regla:
Stårfordenigårdensåerdeniorden![]()
Å nei. Jeg hater IKEA, men kompisen min «måtte» ha noe der. Det ble gratis måltid «köttbullar med potatis och lingonsylt». Men du må på Coop!Ha ein fin dag, @TT. Ser ut som du har det kjekt!
Det ser eg no!Men du må på Coop!![]()
Jepp, det ble mye musikk fra tidligere tider i dagDu drar stadig hjem noen skatter TTLiker Simple Minds
mvh
Ja det er en meget bra låtJepp, det ble mye musikk fra tidligere tider i dag
Her er en flott låt med SM
Alive and kickin’
Tiltredes! Gammel favoritt.Ja det er en meget bra låt
mvh