T
TT.
Gjest
Tusen takk janfrt. Er mitt første høyttalerprosjekt og er fornøyd med resultatet
Er nok det TTHuff da Evo 2. Er vel et tegn på at jeg er altfor mye her inne![]()
Er heldigvis andre som "sliter" mer enn megEr nok det TTHuff da Evo 2. Er vel et tegn på at jeg er altfor mye her inne![]()
O
Sant nok,gleder meg til og høre raunane snart,regner med kabelen er ferdig om kun kort tidEr heldigvis andre som "sliter" mer enn megEr nok det TTHuff da Evo 2. Er vel et tegn på at jeg er altfor mye her inne![]()
O![]()
planen er å få fikset kablene i morgen, men sender deg sms når de er ferdigeSant nok,gleder meg til og høre raunane snart,regner med kabelen er ferdig om kun kort tidEr heldigvis andre som "sliter" mer enn megEr nok det TTHuff da Evo 2. Er vel et tegn på at jeg er altfor mye her inne![]()
O![]()
Tar en tur til uka uansett og hører på de,gleder meg til og se de "live"
O
Hvordan satt de på de orginale elementene da ?Har sett at Clas Ohlson har norn ganske kraftige apparatføtter med innstøpt metallskive. Prøver de først, men nå finner jeg dem ikke. Må uansett til Ski Storsenter en dag for å finne magneter til frontgitterne.
De var festet med magneter. Var 8 stk der to og to var limt sammen på hver høyttaler. Ser at de har stort utvalg av magneter på Panduro og de holder til rett under Clasern, så to fluer i en smekkHvordan satt de på de orginale elementene da ?Har sett at Clas Ohlson har norn ganske kraftige apparatføtter med innstøpt metallskive. Prøver de først, men nå finner jeg dem ikke. Må uansett til Ski Storsenter en dag for å finne magneter til frontgitterne.
Ja seff har de det,har mye rart i den sjappa derDe var festet med magneter. Var 8 stk der to og to var limt sammen på hver høyttaler. Ser at de har stort utvalg av magneter på Panduro og de holder til rett under Clasern, så to fluer i en smekkHvordan satt de på de orginale elementene da ?Har sett at Clas Ohlson har norn ganske kraftige apparatføtter med innstøpt metallskive. Prøver de først, men nå finner jeg dem ikke. Må uansett til Ski Storsenter en dag for å finne magneter til frontgitterne.
Ja, jeg er veldig i tvil. Får tenke litt til, men gummiføtter el lignende må jeg ha. Kanskje jeg skal se etter noe vinyl når jeg først er i Ski (hvis jeg finner dem)De ser jo etter at jeg har tenkt meg om mye kulere ut uten de grillene da
O
Takker pahf, er nok mer flaks enn kunnskapSer virkelig bra ut T.T! Du kan dine saker!
Jøss Evo 2, er du oppe nå? Du er jo oppe før hanen galer ellers!?Godt det ikke er russiske aner da
O
Hjelper altid at mann har gjort jobben selv jaHei bb! Først Godt nytt år! Takker for det, det gjorde at julehøytiden gikk fort. Å avgjøre hvilken som spiller best er nok for tidlig å si, men som du sier, en smakssak. En ting som selvfølgelig taler for Rauna er at jeg har restaurert dem og gjør eiergleden stor. Nå sier også Rauna at disse trenger lang innspillingstid, så å utnevne en "vinner" allerede nå blir feil
Klare til henting i morgen etter kl 17Sant nok,gleder meg til og høre raunane snart,regner med kabelen er ferdig om kun kort tidEr heldigvis andre som "sliter" mer enn megEr nok det TTHuff da Evo 2. Er vel et tegn på at jeg er altfor mye her inne![]()
O![]()
O
Toppers,prøver og få med whipKlare til henting i morgen etter kl 17Sant nok,gleder meg til og høre raunane snart,regner med kabelen er ferdig om kun kort tidEr heldigvis andre som "sliter" mer enn meg![]()
O![]()
Du trenger ikke bærehjelp på den kabelen da mann ;DToppers,prøver og få med whipKlare til henting i morgen etter kl 17Sant nok,gleder meg til og høre raunane snart,regner med kabelen er ferdig om kun kort tidEr heldigvis andre som "sliter" mer enn meg![]()
O![]()
O
Og der er du æresmedlem gittDu trenger ikke bærehjelp på den kabelen da mann ;DToppers,prøver og få med whipKlare til henting i morgen etter kl 17![]()
O
Bare ta ham med du Evo 2Nei men han hadde lyst til og høre på "tingene" dine
O