Hadde mange år med 212,sikkert en undervurdert spiller
mvh
mvh
er nok kanskje ikke noen high end spiller, men kan nok matche både en og annen Rega og ProJect spiller. Har hatt begge merker og derfor vet hva de kan yteHadde mange år med 212,sikkert en undervurdert spiller
mvh
Herlige bilder med skurekost å Jif blir'n nok piff .Litt kveldsstell i fjøset. Har så smått begynt med livredning av NAD 3020. Aner ikke hvilken versjon det er, for det står bare 3020 bak. Derimot har den "stående" RCA kontakter og tilogmed en "stående" DIN kontakt for kassettspiller, så jeg tror dette er en tidlig modell. Uansett ser denne ut som om den er dratt igjennom både båsen til grisen og hesten og dessuten vært igjennom en hønsegård. Fikk liv i den i begge kanaler før renselsesprosessen begynte. Et bra tegn bare det. Her er et bilde av innmat før start.
Vis vedlegget 318026
Brannbombe de luxe
Vis vedlegget 318027
Tror det bare var 208 som faktisk ble montert i England.Er ikke nødvendigvis dårligere av den grunn....... bare litt mindre affeksjonsverdi. Det er til og med mulig at 2 forskjellige eksemplarer har samme farge på frontplaten....
er den ikke verdt å ta vare på, går den i El-Retur fredag.Litt kveldsstell i fjøset. Har så smått begynt med livredning av NAD 3020. Aner ikke hvilken versjon det er, for det står bare 3020 bak. Derimot har den "stående" RCA kontakter og tilogmed en "stående" DIN kontakt for kassettspiller, så jeg tror dette er en tidlig modell. Uansett ser denne ut som om den er dratt igjennom både båsen til grisen og hesten og dessuten vært igjennom en hønsegård. Fikk liv i den i begge kanaler før renselsesprosessen begynte. Et bra tegn bare det. Her er et bilde av innmat før start.
Vis vedlegget 318026
Brannbombe de luxe
Vis vedlegget 318027
Til infoTror det bare var 208 som faktisk ble montert i England.Er ikke nødvendigvis dårligere av den grunn....... bare litt mindre affeksjonsverdi. Det er til og med mulig at 2 forskjellige eksemplarer har samme farge på frontplaten....
jepp Laban. Ble solgt umiddelbart. Sånt liker vi. Tydeligvis fortsatt populær3020 rett på børsen @T.T ?
Mvh
Det er vel sikkert noen med hang til nostalgi rundt omkring (slik som undertegnede som akkurat har anskaffet en nyrenset klassiker......jepp Laban. Ble solgt umiddelbart. Sånt liker vi. Tydeligvis fortsatt populær3020 rett på børsen @T.T ?
Mvh
Ja, gamle griser blir som nye med den slags. Og jeg snakker om meg selv.^Hvilken lekker musikk for øynene
Lyden var ikke ille heller.