T
TT.
Gjest
Jeg satser på såpass mye belegg utenpå lakken at det simpelthen ikke kan ruste...
|
Jeg satser på såpass mye belegg utenpå lakken at det simpelthen ikke kan ruste...
Å være dum og tøff i tryne i tynn genser, i blåsten i februar, straffer seg eller er det karma? Halsen er sår og tørr som sandpapir nå i kveld.Ikke ofte man har muligheten til å vaske bil på egen gårdsplass i midten av februar, men i dag er det altså mulig og gjort. Godt å få skylt vekk litt saltlake, sand og grus i kriker og kroker. Selv de nye skiltene fikk seg en vask. I friske vindkast tørker bilen etter naturmetoden. Det kaller jeg service
Vis vedlegget 891253
Kanskje den mest kjente låta til Cross, som en gang spilte gitar i Deep PurpleTror jeg må spille litt Christopher Cross.
Arthur’s Theme
Å nei, men venter på HelgaSår og tørr i halsen TT... du har vel ikke glemt å handle Tuborg?![]()
Jammen, jammen, du foregriper begivenhetenes gangTankeleser (som jeg ikke er) her er din neste, eller det er ihvertfall min;
Da er jeg langt utenfor min egen lysløypeEnkelt du bare finner en annen versjon f.eks Elvis Costello sin..
Jaha, virkelig? Årgang?Jeg er eldre enn deg så det så!Du er ennå ung...
![]()
Takker for at du bidrar positivt i tråden og det setter jeg veldig pris på. Så da vet du det61 modell
Har jeg virkelig dobbeltpostet musikk i tråden, da beklager jeg.Jamen tror jeg det er blitt over 10 låter her inne idag, ja, ja et par 2 ganger, men alt var flott! Jeg fikk fsf(fot som faen) av alle sammen!
Tore
Fy plate, den var tørr...Glemt å legge på en plate![]()