|
Jepp. Hørte det på nyhetene på NRK P1 kl 10 i morges. Vi så flere km markører langs veien på motsatt side nedover mot Beitostølen. Det er helt tullete.Stenge Valdresflye p.g.a. Maraton??? Faen snerte meg ikke grenser for idrettsgalskap lengerPå tide at sånne løpeduster betaler veiavgift/bompenger!!!
Jeg fikk dem begge av broren til reisefølget. Høyttalerne var på vei til dynga!Fin den retro radio/cd-spilleren, TT. Og et par små Dali Sensor1 er slett ikke dumme - god lyd til en fornuftig pris! Det synes jeg, forresten, om det meste fra Dali!
Tore
10 stk? Hadde du to fra før?Artig å tømme postkassen og være på Posten for å hente pakker. Nyeste albumet til Chris Standring, en grønn kassettholder og en flott gave fra en venninne (tidligere flamme) i form av 10 stk NOS Maxell XLII- S i original eske!!! Tror nesten jeg har gjort inntrykk dengang da
Vis vedlegget 925087 Vis vedlegget 925088 Vis vedlegget 925089
Å F, det er jo en 12 pk!!! Ble blendet av den gaven og fra hun jeg fikk dem av. Takk for korrigering10 stk? Hadde du to fra før?
Takk det samme. Tar et glass rødt her og nyter musikken i fulle drag! Rein luksusKjenner det var godt med en liten en i kveld og Voice på tuben
Kos deg
mvh
Bytt ut auduolab og kjenn roen kommeNår vi er i feriehuset må vi med ferje og kjøre 52,5 - 74,3 km til diverse "unødvendigheter" - du vet pol, frisør, bank, Power, litt større dagligvarebutikker osv.!Det nødvendigste har vi ca 15 km unna! Og det er litt av sjarmen ved å være "på ferie"! Selvfølgelig ikke slike avstander du kan finne andre steder, men litt "godt" i forhold til "her vi enda sitter", i Trondheim, med 5min til pol, frisør rett over veien + 5 "dagligvare" 5 min gange herfra osv!
På ferie har vi plass - hundrevis av meter til nærmeste nabo, med mulighet til å skru opp musikken til "høvelig" nivå - og stille kvelder med sus fra elven og et og annet "kuraut" i det fjerne!Og ikke minst - det er der jeg har Audiolab, Yamaha, platespillere osv! Mao, et sted jeg lengter til!
Avreise om ca en uke(forhåpentligvis) og retur som vanlig 1.november - dekkskifte!
Tore
Og kanskje vriompeiser av noen kjerringer (av begge kjønn)?Regninger og tomflasker![]()
Jeg gidder ikke begynne med dette nå. Det er 24 grader i skyggen og jeg skal stå i solsteiken. Heldigvis er det ikke spådd noe nebør de nærmeste dagene, så da blir det å ta det på formiddagene, før det blir for varmt. Jeg er veldig glad for å ha fått tak i ved allerede nå, så nå har jeg nok til kommende vinter.Litt musikk til arbeide
Ja, så absolutt. Jeg pleier å bestille album så fort de er tilgjengelige for forhåndsbestilling og da har jeg de gjerne en uke før utgivelsesdato.Nå er jo ikke juletiden din greie, så nye utgivelser av Chris Stranding er vel å betrakte som høytid på Knapstad![]()
Nå har jeg virkelig pådratt meg ekstraarbeide!![]()
Ha ha, men jeg tåler ikke sprit!Her er en du kan holde på med i helgen.
![]()
Rows of Colorful Drinks Expertly Mixed || ViralHog
Occurred on May 14, 2023 / Alanya, Turkey"Me in a hotel, Lonicera Premium, Turkey."Contact licensing@viralhog.com to license this or any ViralHog video. Vira...youtube.com
Er det et byggesett av et tre?