T
TT.
Gjest
Fantastiske gode minner med denne låten fra George Mc Rae! Takk for meg!
|
Huff da. Så uheldig du har vært i vinter ang sykdom, men veldig godt å høre at du er på beina igjen. Ha en flott dag og nyt god mat og drikke!God søndag / helg!
Først denne uka (uke 6 etter at ei bøtte med slemme bakterier bestemte seg for å ha vårmønstring i åndedrettsorganet) har jeg fått opp farten. Men har blitt "slank" og svært usterk (nå minus 12 kg...).
Men idag blir det jaggu en god klunk rødvin og restene etter lammelåret vi satte til livs for noen dager siden.![]()
Jo daNok en sløv dag og skikkelig gråvær her. Kan se på tilhengeren min at det har vært sk "blodregn", dvs at regnet har hatt med seg sand fra sørligere strøk, så det er ganske så spesielt.Tenk om dette hadde skjedd vinter
Vis vedlegget 1011101
Ha en trivelig søndag!
Ludwik Konopko - Funny money
Du får en dansk "Funny Money" herfra....... Fortsatt go påsk´Nok en sløv dag og skikkelig gråvær her. Kan se på tilhengeren min at det har vært sk "blodregn", dvs at regnet har hatt med seg sand fra sørligere strøk, så det er ganske så spesielt.Tenk om dette hadde skjedd vinter
Vis vedlegget 1011101
Ha en trivelig søndag!
Ludwik Konopko - Funny money
Dette er en låt som hadde passet Al Jarreau perfekt. Takker så mye for godt tips og fortsatt god påske og en fjerdsDu får en dansk "Funny Money" herfra....... Fortsatt go påsk´
Visste ikke, at du var Jodle-fan også............Det er alt for lite jodling på HFS, så jeg tar en for laget!
Enhver quindes drøm i så måteIngen vet hvor hare hopper og skal man ha det moro, så må man utvide horisonten, til jodnling, stupesang og tungesang. Ja, sjekk sistnevnte![]()
Der er jeg usikker, da det meste jeg kjøper er brukt eller fra ebay. Tror du evt må spørre om dette dirkete til den enkelte butikk. Fortsatt gla' påskHei A.
Tenkte å spørre en som stadig får pakker tilsendt om han , det vil si duom du vet noe om nye varer fra utlandet (Canada)
Må ha noen deler til mc og jeg vet at jeg må betale mva til staten pluss toll gebyr. Spørsmålet er vet du om man kan få fratrekk for mva (VAT) fra utenlandske nettbutikker?
For øvrig så ønskes det en fortreffelig påskeinnspurt![]()
Ja, du kan få fratrekk for utenlandsk mva. Men det er avhengig av at selger gidder / er i stand til å ordne det.Hei A.
Tenkte å spørre en som stadig får pakker tilsendt om han , det vil si duom du vet noe om nye varer fra utlandet (Canada)
Må ha noen deler til mc og jeg vet at jeg må betale mva til staten pluss toll gebyr. Spørsmålet er vet du om man kan få fratrekk for mva (VAT) fra utenlandske nettbutikker?
For øvrig så ønskes det en fortreffelig påskeinnspurt![]()
Auda, riktig god bedring mr!Skikkelig dritt dag, tilbrakt hele dagen på sykehuset med store smerterBlir noen uker med morfin fremover
mvh
Det er ikke noe gøy, god bedringSkikkelig dritt dag, tilbrakt hele dagen på sykehuset med store smerterBlir noen uker med morfin fremover
mvh
Man skal ikke undervurdere Vazelina bilopphøggers, med sine humoristiske og underfundige tekster, der det meste er skrevet av Eldar Vågan. Det er virkelig synd de har gitt seg.Tror jeg skal avslutte påsken 2024 med et glass rødt og Vazelina på platetallerkenenVis vedlegget 1011520