Sørg også for å merke den skikkelig så det ikke blir hurlumhei og lyskespark når dørene stenges og alle skal finne egen stokkHus på spasserstokken nåru ska på dagsenteret, æ.

Sørg også for å merke den skikkelig så det ikke blir hurlumhei og lyskespark når dørene stenges og alle skal finne egen stokkHus på spasserstokken nåru ska på dagsenteret, æ.
Det er nok noen damer i nabolaget som har sett deg spasere alene og legger ut hint og ønsker om å nynne på «Me vandrar saman»Og da jeg nesten var hjemme igjen, dukket jaggu denne "konsertplakaten" opp(dit skal ikke jeg)
Så nå er dere også advart
Er vel redd for at det skal ha satt seg litt Alphaville i kondisene daNår man har annonser ute på Finn, dukker det av og til opp merkelige spørsmål som er fullstendig irrelevant for produktet som tilbys. En kar i nærheten av Lillehammer kom med dette spørsmålet; "Hvilken musikk har du spilt med denne forsterkeren?"
En annen; " Hvilken PU har du brukt på denne step up?"
Hyggelig å møte deg igjen @TTs på @Hifi&VinylI dag har jeg nok en gang vært på "gubbdagis" hos @Hifi&Vinyl og der var det mange kjente, hyggelige folk.
Praten og latteren satt løst i dag og vi fikk da løst mange verdensproblemer. Noen hadde dessuten store vansker med å sitte ordentlig på stolen sin og vi fikk hørt "Diare Straits" til det kjedsommelige. Den gikk også hele torsdagen da jeg var der. Ble som å høre på P4 (vi spiller den samme musikken fra 80 tallet). Endelig fikk jeg kjøpt meg en god platebørste og da kan jeg atter få renere plater.
Det forsvant ut et høyttalerpar mens vi satt der og et nytt ukjent (hjemmebygget?) kom inn. Basselementet satt i bunnen, men jeg må si at jeg likte lyden i dem. Aner ikke prisforlangende
Det er nylig laget ny utkjøring fra et grus og steindeponi og ut på gamle E18 der dette skjedde. Dette ble faktisk omtalt i lokalavisen nylig og i kommentarfeltet ble det skrevet at "nå kommer det vel til å hagle stein" eller noe i den duren. Skal se om jeg finner igjen det. Vil da oppdatere dette innleggetFikk samme dritten sist sommer, noen gutter sto på en bro ved e39 på sørlandet, de kastet steiner ned på veien (bilene) den ene steinen traff så klart frontvindu på min bil, 3600,- rett i dass.
Ja det finnes faktisk en enda eldre E18 som går parallelt og den skal fra nå av benyttesUtrolig kjedelig, må nesten prøve å finne alternativ rute. Kan fort bli dyrt hvis dette skal skje flere ganger.