T
TT.
Gjest
Noe ala dette
Starter ja, men skal testkjøre den i morgen ettermiddag. Skal innom Europris og kjøpe en murerbøtte og det kommer en dødmannsgaffel i posten. (Slik som settes i dødmannsknappen med spiralsnor). Ser ingen grunn til at den ikke skal virke. Den er noen år gammel, men ser nesten ubrukt ut og dessuten kun kjørt i ferskvann etter det jeg kan se. Finnes ikke tæring eller saltspor og sinkanoden har ingen tæring.Fikk du liv i den? (Påhengsmotoren)
Dyret har talt! Kos deg.Ønsker deg også en fantastisk inneklemt dag. Kos deg med storfint besøk
Posten fant ut at de ikke gadd å levere pakken i dag, enda den har ligget i Oslo siden fredag. Har de allerede begynt med annenhverdagslevering?Starter ja, men skal testkjøre den i morgen ettermiddag. Skal innom Europris og kjøpe en murerbøtte og det kommer en dødmannsgaffel i posten. (Slik som settes i dødmannsknappen med spiralsnor). Ser ingen grunn til at den ikke skal virke. Den er noen år gammel, men ser nesten ubrukt ut og dessuten kun kjørt i ferskvann etter det jeg kan se. Finnes ikke tæring eller saltspor og sinkanoden har ingen tæring.Fikk du liv i den? (Påhengsmotoren)
Hehehe... Så, så... ;DDet ble delvis lovet en redegjørelse ang lytteseansen UTEN shakti etterhvert. Mannen må rekke å komme seg over fjellene først. Dessuten skal han innom Evo2 først. Det blir vel som å hoppe etter Wirkola eller?
Kjempe hyggelig kar det,ble sittende her i 3,5 timer også. Snakket om løst å fast,spillte litt Steely Dan,Donald Fagen,Roger Waters,Supertramp og Pink Floyd. Altid hyggelig med baluba innomHva som ble spilt når baluba var her? Litt smooth jazz og en del norsk musikk. Noe prog, litt bluegrass, vokal og litt gitar. En god blanding som er med på å avsløre svakheter i anleggene. (Hovedanlegget og Tesalongen), to vidt forskjellig verdener, men alikevel. Tiden gikk så utrolig fort, men vi kunne nok holdt på i flere dager med god musikk og prating. Er vel første gang at jeg har følt jeg har kjent en person før jeg har møtt vedkommende. Veldig hyggelig dette besøket
En perle, TT.En av låtene: Steely Dan - Josie
Er kjent for det!Regner med at du tåler en fleip evo2 (ref #12976)
Det var egentlig litt synd dette med været. Der jeg kommer fra er denne dagen synonymt med å stelle i haven, brenne litt bråte for luktens skyld og gjerne en kaffeskvett til.Værmeldingen er på hekkutskuddenes side...
Vis vedlegget 492555