jorwed_
Audio Arkeologen
Bare hyggelig det. Er vel mest en svenske i Oslo Syd som er hovedsponsor her
Mye flotte folk her på sentralenJorwed_ er en snill fyr. Fikk en telefon om at jeg kunne komme å hente fire bæreposer med LPplater hos ham. Har ikke sett igjennom enda, men snillt åkke som. Tusen takk!
Vis vedlegget 501478
De trengs jo..? Du kan jo skjule hyllen i midten?Det drar seg til med mange «bokser» i Hovedanlegget. Ikke helt en utvikling jeg liker
Vis vedlegget 501555
Døgnet er litt snudd jaUte av døgnrytmen, EVO?
Her var det småsjuk hund som vekket meg kl 4:30... (Hun er bedre nå...)
God bedring til Mio! Mickey hilser også.Ute av døgnrytmen, EVO?
Her var det småsjuk hund som vekket meg kl 4:30... (Hun er bedre nå...)
Du må da ta biler i en slik oppløsning slik at vi kan zoome inn på pakkseddelen!! Makan!!
������
Det gidder jeg ikke. Tror ikke man kan forvente NM for en vare som er brukt og er 38 år gammel. Er vel heller jeg som har blitt litt forført av bildene. Litt spit’n shine, så blir den «innafor». Har heller ikke betalt en «Dullion» for den, så greit nok. Den er forøvrig ganske møkkete, så det trakk nok ned førsteintrykketVel, da håper jeg du tar deg bryet med å klage. Ser du har brukt eBay og Buyers Protection er slemt effektiv.
Jeg hadde krevd ett skikkelig avslag...
PS: Grattis med ny amp.
Det var jo dumt. Ja Evo den 2. har vel just fått nytt kjøkken. Men må det virkelig være mer enn 60 grader?Fail. Med min ovn får jeg ikke den stabile varmen jeg trenger. Termometeret makser ut etter 68grader, så det hele ble litt jall....
Får ta utstyret med til noen som har kjøkkenutstyret på stell EVO har vel nytt og fint kjøkken?
He he, ja gamle tv med rør var jo rene støvmagneten, men til transistorforsterker å være, så var dette ille mye. Glad jeg stod på terrassen og blåste rent med trykkluft. Støvføyka stod rundt meg. Det rare er at det lignet ikke vanlig husstøv heller. Mulig den har vært lagret i en garasje eller uthus. Kjøpt fra bondebygda i England via ebaySynes den innmaten så snill ut før rens, jeg, TT.... i motsetning til noen av de gamle rør-TV-ene jeg kom i kontakt med i begynnelsen av min "karriere"....