TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Passende tittel på musikk til mitt forrige innlegg
Michael Franks - I’d rather be happy than right
Michael Franks - I’d rather be happy than right
Det med å jobbe med rommet kan og vil gjøre mye med lyden på en positiv måte. DSP gjør nok også det, men jeg hadde først og fremst jobbet med rommet(om jeg var ham) . Jeg hadde Retep på besøk her og det skulle ikke så mye til før lyden satt mye bedre. Når romet sier stopp da kommer nok DSP godt med,heldighvis har jeg et tålig bra rom som ikke trenger så mye jobb før lyden sitter i mine ører bra nok.Har tidligere i dag vært og hørt et anlegg som låt i mine ører fantastisk bra og det har nok endret mine preferanser litt, noe som bare er positivt. Det må samtidig sies at jeg har hørt et oppsett tidligere i år som har potensiale til å bli minst like bra om kanskje ikke enda bedre enn det jeg hørte i dag, bare rommet vil være på lag med lyden. Nevner ikke hvem, hva eller hvor dette er.
Kanskje proff hjelp med måleutstyr eller sk DSP kan hjelpe vedkommende med veien til lydnirvana, ikke noe jeg sitter med fasiten på
Vel, det er allerede et enkelt 5.1 oppsett fra Logitech på plass, som er fra 2006 eller rundt der. Jeg har en haug med små vintage Technics høyttalere som er ypperlige til dette. Mener det er ni par i SB-F serien lagret. Bedre å få de i jobb enn at de bare står til pynt, dessuten sikker lydmessig bedre enn de som står her nåSå du vil rett og slett til med surrerundt lyd i Tv kroken?
mvh
Bare fortsett TT veldig mye bra som blir lagt utDet er uansett musikk jeg liker, spiller og lytter til via nettradio, LP eller CD. Det ermin musikkverden jeg forsøker å dele og det kan mange ganger eller som oftest hva hvermansen aldri har hørt om og det kommer jeg til å fortsette med
håper detAng 99 av 100, så faller jodlingen utenfor, sånn til info
Det kan Evo@ motoren
Det er både og.
Som tidligere nevnt, så lyttes det mye til nettradio fra både nær og fjern og de låtene jeg liker blir ofte funnet fram i YouTube, Tidal og lagt inn her, men de er i 99 av 100 ganger fra mine egne musikkvalg og spilles her. Tror Evo 2 kan bekrefte mye av dette, da han fikk tilgang til en av mine spillelister fra Tidal i dag
Det settes pris på TT. Du har generert adskillige bokmerker her i heimen.Det er uansett musikk jeg liker, spiller og lytter til via nettradio, LP eller CD. Det er min musikkverden jeg forsøker å dele og det kan mange ganger eller som oftest være helt ukjent for hvermansen og det kommer jeg til å fortsette med
Foreløpig i ingen oppsett, men mer ment til testing av effekttrinn osvOk så det var den ja, hvilket oppsett brukte du den i?
mvh
Dette var knallbra. Sitter akkurat nå og hører i Tidal. Må trekke fram sporet «Hello». Helt klart veldig bra og i tillegg veldig bra lydmessig, så tusen takk igjen for knalltips!Når du har tid og lyst kan du jo søke opp og lytte litt til Susanna and the Magical orchestra.
Her er et par eksempler:
Det er slettes ikke verstMusikken førte meg til gjenhør med Cowboy Junckies - Trinity Sessions (1988)