TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
It’s not over until the fat Lady singsSmooth sailing for Mr. Carlsen
It’s not over until the fat Lady singsSmooth sailing for Mr. Carlsen
Et godt oppsett måles ikke i prislappen på komponentene eller dets samlede pris, men evnen til å engasjere den som tar seg tid til å lytte til musikken. Et godt tegn er gjerne at kroppen beveger seg i takt med musikken eller at foten går. Det er iallefall slik jeg måler gleden ved å lytte til musikk.
Paul Tuvman - Tap your feet
Det gjør vel de fleste som er glad i musikk,uavhengi om de har dyrt eller ikke dyrt oppsett?. Klue er og finne et oppsett som man trives med,dyrt eller ikke. Du har jo fått det til meget bra TT
O
Absolutt, er jo det som er hele greia. Veien har vært krokete, lang og vrien, men veldig lærerik så langt. Det lurer mer rundt neste svingEt godt oppsett måles ikke i prislappen på komponentene eller dets samlede pris, men evnen til å engasjere den som tar seg tid til å lytte til musikken. Et godt tegn er gjerne at kroppen beveger seg i takt med musikken eller at foten går. Det er iallefall slik jeg måler gleden ved å lytte til musikk.
Paul Tuvman - Tap your feet
Det gjør vel de fleste som er glad i musikk,uavhengi om de har dyrt eller ikke dyrt oppsett?. Klue er og finne et oppsett som man trives med,dyrt eller ikke. Du har jo fått det til meget bra TT
O
Må jo veksle litt, men meget flink fyr.Er ikke ferdig med Navarro enda jo! ;D Flink fyr.
Ja de var veldig like nesten som disseJa det lignet faktisk
O
og her er enda en trilling
veldig hyggelig å høre Jay!Får mer og mer sansen for godeste Ritenour.
Din fortjeneste det, Sir
Voi voi... Springsteen nesteFår mer og mer sansen for godeste Ritenour.
Din fortjeneste det, Sir
Voi voi... Springsteen nesteFår mer og mer sansen for godeste Ritenour.
Din fortjeneste det, Sir
veldig hyggelig å høre OSamme som jeg kan takke for Brian Culbertson
Han spiller jeg en del av.
O
merkelig kaffedoktor. Må være et vestlandsk greie Skål!Heineken og nymalt kaffe.
Nytes det skal.