TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
nei, han skal bo nord for OsloAntar da at det er der barnebarnet skal ha bopel?Tusen takk ptb. Var forresten på Brekke i ettermiddag. Sønn min bor i Frysjaveien!
nei, han skal bo nord for OsloAntar da at det er der barnebarnet skal ha bopel?Tusen takk ptb. Var forresten på Brekke i ettermiddag. Sønn min bor i Frysjaveien!
Gleder meg TT, nye kommer til og andre faller fra. Sånn er det forbaskete livet. Vi får kose oss mens vi kan.Har vært på visitt på Ullevål sykehus i ettermiddag og fått hilst på barnebarnet mitt. Han sov hele tiden og fikk desverre ikke sett øynene hans, men fin var han lell.
Vis vedlegget 345987
En ny epoke har startet i min familie og en annen ble avsluttet i fjor da min far døde. Håper det kommer fler med tiden. I kveld skal jeg unne meg noen dråper i glasset og skåle for fremtiden. Skål alle sammen og riktig god helg!
Will do! Legg ut bilde etter du har renset og gjort den i stand Den var vakkerJeg skal ikke avsløre hvem selgeren av Densen DM-10 er, men fint om du gir beskjed pr sms så fort penger er mottatt jorwed.
nå skal jeg virkelig huske å ta før og etter bilder. Tror det blir søndagsstell for denneWill do! Legg ut bilde etter du har renset og gjort den i stand Den var vakkerJeg skal ikke avsløre hvem selgeren av Densen DM-10 er, men fint om du gir beskjed pr sms så fort penger er mottatt jorwed.
Så fikk også ST-8080 tuneren en velfortjent overhaling. Her sammen med ferdigstelt SU-8077Overhaling av nyinnkjøpt forsterker sist lørdag i Fjøset. Technics SU-8077, ble som ny!
Vis vedlegget 346010
De doble ht-terminalene er rett og slett for biwiring fant jeg utSkal innrømme at det var bittelite skurr, men kanalvelgeren var helt forferdelig. Bra jeg prøvde den på noen billige ht først. Har ikke funnet ut av hvorfor det er doble ht-terminaler ennå, for det står ingenting på dem og ikke er det A og B velger. Skal snuse litt på nett og finne ut av det. Innmaten var veldig pen da det ikke finnes lufting på forsterkeren. Deler av chassiset fungerer som heat sink, eh, kjøleflate som det heter på morsmål
Takker Fandrese. He he, hverken værstasjon eller noe Technicsgreier, bare et termometer. Technicsen blir god og varm, så det er greit å følge med litt. Har forøvrig sagd ut bunnen av "racket" for bedre kjøling. Da datt temperaturen med hele 15 grader, så kjøling er viktig. Densen blir ikke varm i det hele tatt.Godt å se deg I gang igjen her. Godt med litt krydder. Hva slags værstasjon har montert på racket? Antakeligvis noe Technics greier.
Har spilt mye musikk i Tesalongen i dag og har etterhvert erfart at Densen DM-10 og Carlsson OA - 50.3 ikke er en optimal match. Lyden blir meget bra ved høyt volum, men ved mitt normale lyttenivå så låter dette litt ullent/bløtt. Tviler ikke på at DM-10 er en glimrende forsterker i rett oppsett, men her fikk den grisebank av allerede etablerte SU-8099 fra Technics! (En vintageforsterker på 2x120W fra 1979!)Har fått satt opp DM-10 i Tesalongen og har lyttet en snau halv time. Inntrykket jeg sitter med er at Densen spiller noen hakk "varmere" enn Technicsen, men dette betyr ikke at Densen er bedre. Technicsen scorer høyere på dynamikk og bredde i lydbilde. Mulig jeg har vent meg til Technicsen, men jeg skal selfølgelig gi DM-10 mer tid. Dette er kun førsteinntrykket. Bilde fra første test
Vis vedlegget 346254
her viser bildet at jeg har sagd ut bunnen av "racket" slik at forsterkeriet får best mulig betingelser mht lufting/kjølingTakker Fandrese. He he, hverken værstasjon eller noe Technicsgreier, bare et termometer. Technicsen blir god og varm, så det er greit å følge med litt. Har forøvrig sagd ut bunnen av "racket" for bedre kjøling. Da datt temperaturen med hele 15 grader, så kjøling er viktig. Densen blir ikke varm i det hele tatt.Godt å se deg I gang igjen her. Godt med litt krydder. Hva slags værstasjon har montert på racket? Antakeligvis noe Technics greier.
Nærbilde av duppeditten ;D
Vis vedlegget 346260
Takk for det. Beklager at jeg ikke har vært særlig mottagelig pr tlf. Har hatt en tung tid.Setter pris på at du er tilbake TT;D