TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Deilig smooth musikk og en doven øltår. Nå streaming
Brian Hughes - Once again
Kul låtDeilig smooth musikk og en doven øltår. Nå streaming
he he, artig. Også bayer da gitt! Skide go' (sikkert)
Ja til den prisen klager jeg ikke.Kjekt å lese TT. Det er jo nettopp det som er det fine med denne hobbyen, når ting bare fungerer.
Så viktig er det ikke. Jeg stoler på ørene mine og det jeg hører er ok nok, men takk for tipsHvis du tar en telefon til Arild på HiFi-Guiden er jeg sikker på at han sitter på mer info om både arm og kombinasjoner, hvis du ønsker det.
Trist å selge en ARC ting men skjønner at det frister med Accuphase på hyllaNå er jeg litt i stuss om jeg skal kvitte meg med Audio Research preampen. Den står jo bare der og er ikke til nytte. Planen var å få tak i et nytt AR effekttrinn, men det dukker jo ikke opp noen aktuelle kandidater. Dessuten er lysten på en integrert fra Accuphase mer fristende. Komboen spiller nok bedre, men en E-280 "look like a million bucks". Vetta fanken ka æ ska gjørr
ja, men jeg har også en ML klasse A effektamp klone som også bare står der og blomstrerTrist å selge en ARC ting men skjønner at det frister med Accuphase på hylla
mvh
Spennende Har du et bilde av den klonen?ja, men jeg har også en ML klasse A effektamp klone som også bare står der og blomstrer
jupp. Den låter ikke galt, men det er noe jallagreier og den blir veldig, veldig varmSpennende Har du et bilde av den klonen?
mvh
Hva kan du fortelle om klonen TT? tenker på effekt osvjupp. Den låter ikke galt, men det er noe jallagreier og den blir veldig, veldig varm
Vis vedlegget 770686
Oi, endelig uenige om noeOvergår ikke ARC synes jeg
mvh
Hva kan du fortelle om klonen TT? tenker på effekt osv
Har du et bilde av baksiden?
mvh
er vel ikke stort å få for den tror jegTakker TT fin liten sak, noe du lurer på å selge?
mvh
ARC lager mye bra,men etter jeg hadde det er jeg mindre imponert. En preamp til nesten 100K som et ekorn kan lett stikke av med er litt surtOvergår ikke ARC synes jeg
mvh
5/6 tusen kanskjeer vel ikke stort å få for den tror jeg
Nei,men det skulle kunne funke det. Om TT har lyst kan jo det testes med E480Er det noen som har hørt integrert Accuphase og Magnepan sammen?
Tja 9 til 11 ville jeg tippe.
Interessert? Kan sende allerede i morgen!Tja 9 til 11 ville jeg tippe.
Jeg vil nok tro nærmere 15K litt avhengig av hvilken rør det står i denTja 9 til 11 ville jeg tippe.
En original ML-2 hadde mye heftigere kjøleribber, så ikke rart den blir veldig varm.
Hehe, nei dessverre TT. Hatt den før og fant den litt grå, etter min smak. At den er enkel å skru på er et pluss daInteressert? Kan sende allerede i morgen!