TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Tja. Jeg ga jo ikke så mye selv, så jeg vil ikke ha dårlig samvittighet for det jeg selger. Er ikke sunnmøring hellerSkal si du kjører sympatiske priser! Fordelen er jo at det går raskt unna
Tja. Jeg ga jo ikke så mye selv, så jeg vil ikke ha dårlig samvittighet for det jeg selger. Er ikke sunnmøring hellerSkal si du kjører sympatiske priser! Fordelen er jo at det går raskt unna
Jeg kan ikke ta meg råd til dårlig samvittighet når økonomisk verdensherredømme er måletTja. Jeg ga jo ikke så mye selv, så jeg vil ikke ha dårlig samvittighet for det jeg selger. Er ikke sunnmøring heller
God nattesøvn er viktig serruJeg kan ikke ta meg råd til dårlig samvittighet når økonomisk verdensherredømme er målet
Solgt før jeg fikk lagt den ut!Legger ut klasse A ampen senere i ettermiddag
Får iallefall bedre plass i det minsteOg der forsvant de,snart råd til E-280 nå TT
Får iallefall bedre plass i det minste 🧑🏾
ja det er bare å sette i gang.Kanskje jeg burde rydde litt selvhar jo div stående i roterommet
Det står masse MB 450 deler der også så jeg får se om jeg gidderja det er bare å sette i gang.
som du vet, så måtte jeg rive "Fjøset" og dermed fikk jeg mye mindre plass og ikke har jeg garasje eller kjeller, så da er det bare å få ting unna. Har kjørt to fulle hengere til bruktbutikken i Spydeberg. De tok i mot med åpne armer. Kunne sikkert lagt mye ut på finn, men bedre at andre kan tjene litt på det og samtidig støtte en god sak. (Det er frivillige som selger til inntekt for å få unge rusmisbrukere på rett kjøi). Gikk dessuten tre banankasser med LPDet står masse MB 450 deler der også så jeg får se om jeg gidder
Kontrollenheten til Logitech surrerundtanlegget. Den ligger på flasken, da den også fungerer som kabelskjulerDen boxen til høyre oppe på benken, hva er det?
mvh
Ja nå ser jeg det faktisk ganske god lyd i det, en kompis av meg har det sammeKontrollenheten til Logitech surrerundtanlegget. Den ligger på flasken, da den også fungerer som kabelskjuler
Ja det anlegget har jeg hatt siden tidlig 2000 tallet, men det er vanvittig trøkk i det, samtidig som det ikke dominerer stuen (som om det betyr noe her). Sønnen min kjøpte samtidig og det har han også fortsatt. Tror det kostet under kr3000,- den gang. Om man finner et slik på Finn, er det bare å kline til! Anbefales på det aller varmeste.Ja nå ser jeg det faktisk ganske god lyd i det, en kompis av meg har det samme
mvh
Jeg har to stykker som går bananas hvis det bjeffes på tv, men de pleier å nøye seg meg å vurdere å bjeffe hvis de bare ser noe…Er det flere av dere som har hund der hunden reagerer på andre hunder eller dyr på tv? Her tar det heeeeelt av bare en hund viser seg på tv. Bjeffing så det holder her
And you got mail! (Om noen dager)You got PM
Noe smått var det, men hodet får de ikke gjort noe med og lobotomi tør jeg ikke. Det ville heller ikke hjelpeGodt å høre TT
Billigere er det også. Betalte ingenting i dagGodt å høre alt er på stell. Det er vel tryggest å unngå legekontor i disse tider så fremt man ikke må.
Ja det lurer jeg på også. Noe som er sort og brunt og ikke er prim!Nå ble jeg spent TT hva er på gang mon tro?
mvh
Du kan tygge litt på den før jeg avslører noe mer. Den har faktisk 4 "ben", men det er ikke 2 arabereDen var ikke lett men skal du ha en ny hund? eller kanskje 2 fulle nordmenn
mvh
nope. Men du er i rett "miljø"En SL1210 MKII