soundscape
Æresmedlem
Hvorfor fikk jeg lyst til å leve i sølibat nå mon tro
Ja du liker jo ikke kjøttHvorfor fikk jeg lyst til å leve i sølibat nå mon tro
Ja det var hyggelig så lenge treffene her varte og de har vært gode minner når det har vært tøffe tider i heimen. Desverre blir det ikke noen reprise på slikt, da helsen ikke gjør det mulig. Jeg beklager på det sterkeste.God jul TT. Virkelig fint å ha deg tilbake, må se om vi kan få til et treff på nyåret. Stor suksess var det jo sist. Kos deg
Minnene er gode å ha. Deg på luftgitar vil alltid være en klassikerJa det var hyggelig så lenge treffene her varte og de har vært gode minner når det har vært tøffe tider i heimen. Desverre blir det ikke noen reprise på slikt, da helsen ikke gjør det mulig. Jeg beklager på det sterkeste.
Beste, og mest imøtekommende, verten en kan tenke seg ... Veldig hyggelig. Lurer på om det var @jorwed som filmet?Ha ha, ja den likte du vel. Tror den havnet på YouTube. Husker ikke hvem som filmet. Den dagen var jeg så stresset at jeg skiftet Tskjorte 2 ganger.
Jeg må skumme gjennom noen fredagsinnlegg fra Lagga så jeg finner igjen balansen her.Ja du liker jo ikke kjøtt
Eller slikJeg må skumme gjennom noen fredagsinnlegg fra Lagga så jeg finner igjen balansen her.
Det gjorde jeg for 25 år sidengratulerer
Takker. Det var jo så enkelt, men synes dagen var passende. Jesus kom, jeg dro!Det gjorde jeg for 25 år sidengratulerer
Takk det samme!God jul TT, måtte det bli en fin høytid
Da jeg insisterte på at det skulle benyttes Vipps, ble det stille i andre enden gitt. Det står dessuten advarsel på Finn om å ikke benytte betalingsløsninger som tar deg vekk fra Finn, så dette var et oppriktig forsøk på svindel!
Tipper dette var fra utlandetVipps fungerer brillefint, så det, eller kontant..
Da kan kontant bli litt vanskelig ja.Tipper dette var fra utlandet
Sikkert en kristen en som skal hevne segDa kan kontant bli litt vanskelig ja.
Hvordan klarte du det? Hvordan forstod du at det var meg?Sikkert en kristen en som skal hevne seg
Danke schön mein herr!God jul til deg og dine, TT! Veldig godt å ha deg tilbake her.
Mvh