P
parafinoksen
Gjest
Damenes aften her i kveld: Norah Jones, Melody Gardot, Kristin Asbjørnsen og Cassandra Wilson. Lytter ikke så nøye til teksten, bare lar behagelige damerøster lulle meg inn.
Ikke polsk frijazz altså?Damenes aften her i kveld: Norah Jones, Melody Gardot, Kristin Asbjørnsen og Cassandra Wilson. Lytter ikke så nøye til teksten, bare lar behagelige damerøster lulle meg inn.
Ha-ha! Har ennå til gode å finne den polske frijazzen Polske jazzartister jeg har på CD, er blant annet Tomasz Stanko, Maciej Obara og Marcin Wasilewski. Ganske tilgjengelig ECM-jazz, det altså.Ikke polsk frijazz altså?
God morgen motoren. Høres bra ut! Blir det pickupmekk i dag?God morgen TT, stille og rolig her med kaffen
mvh
Hehe vi får se, det er jo bare en bagatell som ikke betyr noe men det irriterer littGod morgen motoren. Høres bra ut! Blir det pickupmekk i dag?
Det er utseendet som trekker ned, når resten er så strøkentHehe vi får se, det er jo bare en bagatell som ikke betyr noe men det irriterer litt
mvh
Ja sant det men det er bare kappen på kontakten som ikke er på plass. Skal gjøre noe med detDet er utseendet som trekker ned, når resten er så strøkent
Du har PM!La ut en gratis USB dac på torget nå. Om noen skulle være interessert. Førstemann med PM får den
Du ogsåDu har PM!
"Gitt bort"La ut en gratis USB dac på torget nå. Om noen skulle være interessert. Førstemann med PM får den
Det går nok bra. Hadde kontroll her for et par år siden. Han var mest opptatt med å måle jordinger osv. Gikk glatt gjennom uten problemer.I ettermiddag fikk jeg epost om at det skal foretas eltilsyn her. Jeg har lagt opp noen stikkontakter inne og noen utelamper, så da kommer det vel en masse pålegg renker jeg. Kan ikke akkurat si at jeg jublet da jeg leste eposten
Jeg leste litt nå og det skal måles for jordfeil og sjekke bla komfyruttaket, samt noe stikkprøver og termofotografering av sikringsskap. Der er det strøkentDet går nok bra. Hadde kontroll her for et par år siden. Han var mest opptatt med å måle jordinger osv. Gikk glatt gjennom uten problemer.
Sorry, men har kommet til neglebåndene og det gjør så inni he.. vondt.
Tusen takk. Var kjempenervøs for å borre i plasten, da jeg har sett så mange eksempler på at det ikke går bra. Brukte god tid og fire forskjellige str bor. Better safe than sorry!Det ble jo kjempebra TT. Spilleren ser jo ny ut.
Jeg benyttet helt nye bor (alle fire) og høy hastighet og lite press. Verre er det å skifte PU. Der har jeg fobi!^ Det kan lønne seg å bore gjennom med et tynt bor først, for så å bore halvveis inn fra begge sidene med tykkere bor. Da er risiko for at det kan gå av skall vesentlig redusert.