KjellR
Hi-Fi freak
God morgen! Snøfritt og ganske mildt...
God morgen. Ikke mye snø her, men veldig isete.God morgen! Snøfritt og ganske mildt...
God formiddag! Jeg prøvde "tryllefløyten" i morges, men det var ingen reaksjon. Han er nok vant til obskure toner fra før.Hvordan reagerte mickey på den nye ‘hundefløyten’? Ble det leven?
Skift "nick" til "RS"Jeg fikk en overraskelse for noen dager siden, da jeg snakket med en bekjent her jeg bor. Det viser seg at jeg har vært det store samtaleemnet og noen har fortalt at jeg er TT. til andre her jeg bor og det liker jeg særdeles dårlig. Det er jo en grunn til at vi har et nick. Jeg kommer derfor å trappe ned mine skriverier for å unngå at det blir mer forvrengte rykter her jeg bor. Det er utrolig trist at jeg må gjøre dette, men ser ingen annen løsning når ståa er som den er. Dette som skulle være noe positivt og en glede i hverdagen for meg, har brått blitt snudd på hodet. Jeg har ingenting å skjule, men synes dette er leit og ekkelt. Jeg kommer fortsatt til å være pålogget, men kommer til å skrive minst mulig. Så takk for meg!
DittoEnig med alle over her!
Tlf med deg i dag fikk meg "i gang"! Tusen takkGodt å ha deg her igjen,morgenen var ikke helt det samme uten
Fantastisk hva Arne Børresen mfl har fått til i Gamlebyen. Jeg var der på på bursdagen min i 2017 (tror jeg det var), og min søster tipset Børresen om det og da tok han fram trompeten og stod på trappen og spilte "happy birthday" til ære for meg. Kjempeartig og veldig hyggelig!Og når vi først er inne på tog så kan vi jo skryte litt her nede i Østfold. ( men korrekturlesing har vi ikke tid til, det skal bygges )
Vis vedlegget 789639
Gamlebyen Modelljernbanesenter
Opplev et 400kvm stort modelljernbaneanlegg i hjertet av Gamlebyen Fredrikstad. 2km jernbane, 35 ulike lokmotiv, i et imponerende landskap.
Kom også å opplev selve Gamlebyen i skala 1:87. Besøk gjerne vår butikk og Café.
Vår butikk fører Märklin Startsett med tilbehør og byggesett fra Faller mm.