TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Det skal sies at her kommer ingen inn uten minst to doser.
Jeg har 3,kan jeg komme innDet skal sies at her kommer ingen inn uten minst to doser.
Jeg skal på jobb og kurs i uke 8 i Oslo området så om tiden strekker til får du en forespørsel om audiensBare å komme det, nå er jo alle covid restriksjoner opphevet, så da er det fritt fram.
3 doser er tatt for fellesskapetDet skal sies at her kommer ingen inn uten minst to doser.
Det koster deg en fjernkontrollJeg har 3,kan jeg komme inn
Er du forresten elektriker?Jeg skal på jobb og kurs i uke 8 i Oslo området så om tiden strekker til får du en forespørsel om audiens
Tusen takk og takk det samme!God helg Nyt den
Nei det skal jeg ikke skryte på megEr du forresten elektriker?
Har ikke det. Er ikke helt min gate. Derimot skal det være en annen spennende jazzkonsert i "kammersalen" til tirsdag. Drar kanskje på den.Har du bilety?
Hvis det er noe på polske olx.pl eller allegro.pl som er av interesse, kan jeg sikkert bistå litt der. Men jeg kan ikke love at jeg følger tempoet dittSitter og søker litt på utenlandske bruktsider og der er prisene mer edrulige enn på feks ebay. Mye flott å finne. Det som er litt dumt, er at man oftest må ha adresse i landet for å få registrert seg og demed få kontakt med selger.
Dziękuję bardzoHvis det er noe på polske olx.pl eller allegro.pl som er av interesse, kan jeg sikkert bistå litt der. Men jeg kan ikke love at jeg følger tempoet ditt
Godt dere fant det til sluttdøde hamsteren
Da ble det billetter til jazzkonsert på tirsdag i konserthuset i Katowice. Det er den polske artisten Tomasz Dąbrowski med sin septett. Ukjent artist for meg. Har kikket litt på YouTube, og det er mulig dette kan bikke ørlite over i «polsk frijazz» Så har man prøvd det også.Har ikke det. Er ikke helt min gate. Derimot skal det være en annen spennende jazzkonsert i "kammersalen" til tirsdag. Drar kanskje på den.
Ja, det er utrolig. MEN det går an å se en annen vei...
Da er vi to perfeksjonister Har vel gitt opp troen på at det går over, den evnen.Jeg har perfeksjonert evnen til å se bort, håper det går over. Er nok en skippertakets mann når det gjelder husarbeid.
Når man er einebuar, så kan man ikke slutte å rydde. Da blir det ulevelig til slutt. Dessuten bortfaller lovnaden om premie når man er fornøyd med ryddingenJeg har perfeksjonert evnen til å se bort, håper det går over. Er nok en skippertakets mann når det gjelder husarbeid.
Hvergang!Det var det med premien, ja........ Nå forstås allting så mye bedre
Nettopp, det var absolutt "Bulls eye!"Hvorfor tenker jeg på Tuborg reklame, når du si´r "Hvergang"??
Fordi den smaker best, hvergang!Forstår ikke, at det altid skal være "LITE" ??
Alm. Tuborg er BARE 4,6%......
Tror jeg skal ta meg en....... NÅ
Vis vedlegget 791099