KjellR
Hi-Fi freak
Herlig - godt å ha deg tilbake Arne!
Som gammel håndverker, har jeg lært at jobben er ikke ferdig før det er ryddet og pent. Desverre er det mange som synder akkurat der. Det har gitt mange et dårlig rykte.Bra jobba - skikkelig ryddet til og med
Flott arbeid TTIkke store jobben, men nå får de nesten fjordutsikt
FØR
Vis vedlegget 817542
ETTER
Vis vedlegget 817543
PS: Lydmessig ble det mye bedre også. Nå slipper jeg at det rasler i blader når det blåser
Den står faktisk minst 150 m unna og er stor. Nytter ikke med en Mikke Mus sag typ batteridrevet Ryobisag på den.Flott arbeid TT
Gjenstår bare å krype inn i hagen til naboen og få tatt den halvdaue stammen som lever på lånt tid da
Nostalgi å se noe sliktEt dusin Ferrocrome (!) kassetter fra SONY
Vis vedlegget 817553
Jeg har lillebroren ute på finn. Om du er interessert, skal jeg gi deg en god pris!Herlig! Aldeles strålende Technics stæsj! Svært misunnelig på den underste boksen...
Når vi er inne på Technics; selv venter jeg inn en Ortofon Super OM 30 som jeg håper blir en bra match med Black Widow armen. Men jeg er redd jeg må "rewire" armen, og har ikke et fnugg av peiling på hvem som gjør slikt Når alt dette er i orden skal jaggu SL-151 spilleren få kjørt seg...
Jeg har allerede observert den - men det er 8099 som frister no' så inni veldig...Jeg har lillebroren ute på finn. Om du er interessert, skal jeg gi deg en god pris!
PM sendtJeg har allerede observert den - men det er 8099 som frister no' så inni veldig...
PM sendt...PM sendt
Veldig trivelig å hilse på igjen! Får håpe undertegnede har noe bedre tid ved et evt. neste besøk.Da har jeg akkurat hatt et trivelig besøk av @KjellR og han drar ikke hjem tomhendt. Håper han blir fornøyd
Ble det en Technics forsterker? Skulle ikke forundre meg nå som TT har fått Luxman i hus, Ang. Fruen i huset så kan jeg anbefale Sauna på Støtvig hotel i kombinasjon med noen glass rødvin etter hjemkomst. Og kanskje litt sengehygge i tilegg, da skal du se at dragen blir medgjørlig som bare det.Veldig trivelig å hilse på igjen! Får håpe undertegnede har noe bedre tid ved et evt. neste besøk.
Boksen er i hus - nå må jeg bare finne ut hvordan jeg skal (verbalt) massere kona før jeg kobler opp. Nye bokser er ikke alltid veldig populært...