P
Veldig stilige, av en eller annen merkelig grunn så har jeg alltid hatt sansen for små ting. Gjelder alt mulig egentlig.Jeg har som det nederste bildet + kassettspiller (en enklere modell enn de på de andre bildene)
Nei, det er ikke så gæli, men skulle kanskje tro det . Oldemor var svensk.Jøss er du halv svenske
mvh
Nei, jeg har ikke det. Jeg har to E30, så det kan jo la seg gjøre på Node 2. Desverre har ikke CD karusellen noen digital utgang. Hverken optisk, Toslink, SPDIF eller coax .Har du prøvd Topping DAC-en på Te-anlegget? Interessant hvordan en moderne DAC hadde lått på det.
God morgen motoren. Skal visst komme i bøtter og spann her også, men foreløpig en fin morgen. Kos deg med kaffe og sig. Jeg må en tur i butikken straksGod morgen TT her er det vått og grått i dag
mvh
Som du sikkert har sert på nyhetene, så blir det kaos her på Østlandet bare det kommer noen dråper eller snøfnuggGod morgen. Meldt 8mm nedbør her som er en ubetydelig dusj her på kysten av Norge.
Godt å få ting vekk som bare ligger der men synes du har priset kablene litt for billig Tenker på strømkableneHar ryddet litt i hifilageret og lagt ut noe smått på Torget som jeg har til overs, bla strømkabler. Bedre og selge ut det i stedet for at det ligger og samler støv. Jeg har så altfor mye liggende
Nei da. De er brukte og ikke er dem innbrent med Vidar, Kent, Benny eller noen andre, så det får gå. De er jo ikke "fabrikklaget" heller. De går til en pris jeg kan stå inne forGodt å få ting vekk som bare ligger der men synes du har priset kablene litt for billig Tenker på strømkablene
mvh
Hadde jeg hatt brukt for dem hadde jeg kjøpt de tvert de ryker nok fortKjøp alle tre og få den tredje til halva priset!
Kabler som rykerHadde jeg hatt brukt for dem hadde jeg kjøpt de tvert de ryker nok fort
mvh
Du trenger til vannkoker, vaffeljern og PC!Hadde jeg hatt brukt for dem hadde jeg kjøpt de tvert de ryker nok fort
mvh
Hadde det vært for billig, hadde de vært solgt allerede. Noe som ikke har skjedd. Så prisen er nok der den skal væreGodt å få ting vekk som bare ligger der men synes du har priset kablene litt for billig Tenker på strømkablene
mvh
Du har nok rett i det TT de forsvinner nok rimelig fortHadde det vært for billig, hadde de vært solgt allerede. Noe som ikke har skjedd. Så prisen er nok der den skal være
Ja det har du jaggu med rett iJeg har alltid rett.
Hvis ikke, les setningen over!
Her er det siste bildet av ham tatt av en "søster" på Grefsenhjemmet. Dette var kun en uke før han gikk bort. Spilte piano og underholdt de andre pasientene til siste slutt, selv med full spredning av kreft!Litt sånn blandede følelser på denne datoen, da min kjære far gikk bort på denne dagen i 2014. Det var han som fikk meg til å like elektronikk og teknikk. Hvil i fred kjære pappaen min