TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Husk å ikke spille musikk mellom kl 13-17 i mogen, for da er strømmen så billig og da låter det sikkert bare dritt!
Eller pga rar anti skatingKanskje det er derfor lyden har vært flat og kjip de siste månedene.
Vis vedlegget 833231
Strømmen har vært nærmest gratis siden mai her i isødet.
Denne skal eg jammen spele seinare i kveld. God helg, TT!Passende musikk en fredags kveld; får man ikke fot av denne, da er det noe alvorlig feil med anlegget. Prøv å snu stikket, skift til audiofile sikringer, kjøp MX produkter, grønn tusj eller maxe AmEx kortet
Doobie Bros - Long train running
Rub it in!Eller pga rar anti skating
Æsj, rett og slett litt ekkelt med så billig stømHusk å ikke spille musikk mellom kl 13-17 i mogen, for da er strømmen så billig og da låter det sikkert bare dritt! Vis vedlegget 833230
Vurderer aggregat herÆsj, rett og slett litt ekkelt med så billig støm
Har alltid likt de.Passende musikk en fredags kveld; får man ikke fot av denne, da er det noe alvorlig feil med anlegget. Prøv å snu stikket, skift til audiofile sikringer, kjøp MX produkter, grønn tusj eller maxe AmEx kortet
Doobie Bros - Long train running
Tror jeg venter med å tippe til kaffen er unnagjortVel, hvor lenge var Adam i Paris og hvor lenge får posten fri fra mine pakker? Ikke lenge
"Måtte" jo bestille noe mer i går og det er allerede på vei fra UK . For de som har fulgt med på de siste "leveringer" skjønner kanskje hva som er i anmarsj. G det får være dagens quiz
Enkelt.... Billig strøm fra England...For de som har fulgt med på de siste "leveringer" skjønner kanskje hva som er i anmarsj. G det får være dagens quiz
Billig strøm låter jo så dårlig!Enkelt.... Billig strøm fra England
Hæ, kommer strømmen egentlig fra KinaBillig strøm låter jo så dårlig!
Jeg prøver jo bare å vise meg fra min beste sideFantastisk bilde
Nu må du ikke være nærtagen. Det var det bare tull og ren kjælighet
Vi har alle vårt å stri med, heldigvis/uheldigvis og jeg prøver å ta mitt med godt humør. Mener dessuten at men må kunne tøyse med det meste og ironi/selvironi er vanskelig skriftlig. Som jeg sa tidligere. Jeg har skråblikk på det meste, med et glimt i øyet!Hvis du har fått høre av noen at du er feit så tenker jeg... Heller feit en teit....
Flere Shih-Tzuer som elekser pakker med nytt hifistæsj?Endelig kom pakken jeg har ventet på og Mickey vil så gjerne hjelpe til stakkars liten
Vis vedlegget 832322
Den mest talentløse sporten jeg vet om, gå så fort man kan uten å løpe liksom? Å være raskeste mann / kvinne i verden er jo en bragd, men raskeste gange i verden? hvem gidder å bry seg.Nabogutten har fest og det er umulig å lytte til musikk, da musikken som spilles gjør lytting her umulig. I tillegg står de og hoier og skriker til hverandre på terrassen 10m unna! Satte derfor på tv og ser akkurat nå på direktesending av kvinnenes VM konkurranse i kappgang! . Kan det virkelig være mulig i 2022 å drive en slik komkurranse. De løper jo. Dette er jo helt latterlig' Vis vedlegget 833255
God tur til Vanse. Måtte slå det opp for å se hvor det var.God morgen TT I dag blir det feiring av to barnebarn i Vanse så det tengner til å bli en fin søndag
mvh
Det er meget bra riaa trinn i Luxmanen jaHar just hatt et hyggelig gjenhør med MMEB - Angel station på LP (liker ikke ordet vinyl). Det låt feiende flott og her var det hverken norsk eller dansk knepping på platen. ReVoxen gjør ikke bort seg og Luxmanens phonotrinn synes jeg en gullegodt. Jeg biller meg inn at det er bedre enn på AR preen jeg hadde i sin tid, men det blir vel som å sammenligne bananer. Nå er det terrassetid!
Join the club!Tror jeg holder meg her, i denne tråden, skrur på anlegget, åpner en Tuborg, lukker øynene og bare nyter stunden.