TTs hverdag, hver dag

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Antall liker
    93.677
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    Husk å ikke spille musikk mellom kl 13-17 i mogen, for da er strømmen så billig og da låter det sikkert bare dritt! 💩💩💩
    091BBB84-6FA6-4E92-8A36-ABDAE23A98BB.png

jmolnes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    6.138
    Passende musikk en fredags kveld; får man ikke fot av denne, da er det noe alvorlig feil med anlegget. Prøv å snu stikket, skift til audiofile sikringer, kjøp MX produkter, grønn tusj eller maxe AmEx kortet 😂🤣😂

Doobie Bros - Long train running

Denne skal eg jammen spele seinare i kveld. God helg, TT!

• Love
    Reaksjoner: TT.

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Antall liker
    93.677
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    Nabogutten har fest og det er umulig å lytte til musikk, da musikken som spilles gjør lytting her umulig. I tillegg står de og hoier og skriker til hverandre på terrassen 10m unna! Satte derfor på tv og ser akkurat nå på direktesending av kvinnenes VM konkurranse i kappgang! 😱. Kan det virkelig være mulig i 2022 å drive en slik komkurranse. De løper jo. Dette er jo helt latterlig'
    image.jpg

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Antall liker
    93.677
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    Kanskje like greit å fire flagget, fortøye og logge av. Takk for i aften.

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    24.302
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Passende musikk en fredags kveld; får man ikke fot av denne, da er det noe alvorlig feil med anlegget. Prøv å snu stikket, skift til audiofile sikringer, kjøp MX produkter, grønn tusj eller maxe AmEx kortet 😂🤣😂

Doobie Bros - Long train running

Har alltid likt de.
    Men denne konserten (har den på video), gi´r de den akkkurat tannen extra. Spesiellt bassisten er helt vill, og 4:50 inne
    tenner han helt av :love:

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Antall liker
    93.677
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    God morgen!
    I dag blir det endelig litt tid til lytting og innendørs sysler. Ser det trengs litt husarbeide her også 😱. Får gjøre unna det mens jeg er i humør til denslags. Var det ikke Bjørn Eisvåg som hadde en låt "Støvfri himmel"? Får sette på den, så går nok husarbeidet unna! Ha en fin dag!
    Kool & Klean - My world

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Antall liker
    93.677
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    Vel, hvor lenge var Adam i Paris og hvor lenge får posten fri fra mine pakker? Ikke lenge 😂
    "Måtte" jo bestille noe mer i går og det er allerede på vei fra UK 😉. For de som har fulgt med på de siste "leveringer" skjønner kanskje hva som er i anmarsj. G det får være dagens quiz 😉

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    42.312
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Vel, hvor lenge var Adam i Paris og hvor lenge får posten fri fra mine pakker? Ikke lenge 😂
    "Måtte" jo bestille noe mer i går og det er allerede på vei fra UK 😉. For de som har fulgt med på de siste "leveringer" skjønner kanskje hva som er i anmarsj. G det får være dagens quiz 😉
    Tror jeg venter med å tippe til kaffen er unnagjort :)

mvh

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Antall liker
    93.677
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    Endelig kan jeg sette seg til med en iskald ØL og slappe av. Folk får drikke hva de vil, men bare ikke servér meg det. Øl med røbete og aprikos lissom, mango og sylteagurk. Hvor får de slike syke tanker fra?
    Jeg fikk høre at jeg var feit og det er greit nok det, men pga medisinene jeg tar, er det vanskelig å ikke bli det. Jeg kan jo velge, feit eller ikke være feit, men siste alternativ innebærer null puls.
    Bedre å være feit og stygg da!

Skål!

image.jpg

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Antall liker
    93.677
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    Hvis du har fått høre av noen at du er feit så tenker jeg... Heller feit en teit....
    Vi har alle vårt å stri med, heldigvis/uheldigvis og jeg prøver å ta mitt med godt humør. Mener dessuten at men må kunne tøyse med det meste og ironi/selvironi er vanskelig skriftlig. Som jeg sa tidligere. Jeg har skråblikk på det meste, med et glimt i øyet! 😉👍

KjellR

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.07.2008
    Antall liker
    3.463
    Sted
    Moss (eller enda bedre - Rygge!)
    Mickey, som jeg har møtt et par-tre ganger, er en herlig & sjarmerende liten pelsknott. Og svært modig siden han med stor iver sjekker alle de skumle pakkene som matfar TT mottar i posten.

Ble litt nysgjerrig på rasen og fant dette på siden til NKK:

Dette er en utpreget selskapshund. Den er intelligent, aktiv og årvåken. Rasen er vennlig og selvstendig, og passer fint som familiehund. Den går gjerne svært godt overens med andre hunder.

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Antall liker
    93.677
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    En rolig aften her i Hurrahølet. Da jeg satt i bilen hjem fra verkstedet i går, så tenkte jeg på hva Hurrahølet ville hete på engelsk og da fikk jeg nesten latterkrampe. Guess what, Glory hole! 😂😂😂

1/2 Tam

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Antall liker
    6.814
    Nabogutten har fest og det er umulig å lytte til musikk, da musikken som spilles gjør lytting her umulig. I tillegg står de og hoier og skriker til hverandre på terrassen 10m unna! Satte derfor på tv og ser akkurat nå på direktesending av kvinnenes VM konkurranse i kappgang! 😱. Kan det virkelig være mulig i 2022 å drive en slik komkurranse. De løper jo. Dette er jo helt latterlig' Vis vedlegget 833255
    Den mest talentløse sporten jeg vet om, gå så fort man kan uten å løpe liksom? Å være raskeste mann / kvinne i verden er jo en bragd, men raskeste gange i verden? hvem gidder å bry seg.

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Antall liker
    93.677
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    Dagen har blitt til natt og den har dessuten akkurat skiftet navn. En glad dag har det vært, men ikke så mye hifi som først tenkt. Eller jo, i teorien, satt ute og funderte over mange hifiting og prioriteringer fremover. Skal sluttføre "the Bitch" og kanskje den snart kan få et nytt navn. Skal ikke avsløre hva det blir enda. Forhåpentligvis blir den akkurat ferdig innen sommerturen i starten på august. "Mint condition" blir den ikke, men målet er at den kan stå framme uten å oppfattes som en "Bitch"
    Har dessuten noen andre ting på timeplanen, men ting kan endres og ingenting er noe hast. Det må gjøres når jeg har lyst til å gjøre det ellers er det ikke noe vits. Skal det være tidspress og uten glede, blir det satt tilbake hyllen. Det er noen slike jeg har stående også. Slike jeg kan få vondt i magen av bare av å se dem. De får stå og støve ned intill jeg får lysten til å ta dem.
    Ha en god natt!

Toots Thielemans - Bluesette

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Antall liker
    93.677
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    En stille og deilig morgen her i de indre gemakker. Herlig feriestille og fin temperatur for en morgentur med kompis.
    Litt oppdatering ang hans tillstand;
    Endelig har han begynt å spise litt, men han vil ikke ha sitt vanlige for. Jeg må lage en blanding av hva jeg har i kjøleskapet og med så høy proteininnhold som mulig. Det er viktig nå å få i ham så mye som mulig, uansett hva det er. Han er fortsatt veldig tynn og det er nesten ekkelt å klappe ham over ryggen da man kjenner enhver knokkel i ryggraden. Han minner mest om disse dyrene fra sultherjede områder vi ser på tv. Uten all pelsen ville han sett helt fryktelig ut
    Heldigvis er oppkast og avføring innendørs historie og det er jeg veldig glad for. Det er et tegn på at han klarer bedre å holde på maten. Jeg har vært veldig bekymret i det siste, men endelig kan jeg se litt lysere på det hele. Det virker i allefall som om det går i riktig retning.
    Ha en god dag!

Oli Silk - Lazy sunday groove

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Antall liker
    93.677
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    Har just hatt et hyggelig gjenhør med MMEB - Angel station på LP (liker ikke ordet vinyl). Det låt feiende flott og her var det hverken norsk eller dansk knepping på platen. ReVoxen gjør ikke bort seg og Luxmanens phonotrinn synes jeg en gullegodt. Jeg biller meg inn at det er bedre enn på AR preen jeg hadde i sin tid, men det blir vel som å sammenligne bananer. Nå er det terrassetid!

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    58.565
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80
    Har just hatt et hyggelig gjenhør med MMEB - Angel station på LP (liker ikke ordet vinyl). Det låt feiende flott og her var det hverken norsk eller dansk knepping på platen. ReVoxen gjør ikke bort seg og Luxmanens phonotrinn synes jeg en gullegodt. Jeg biller meg inn at det er bedre enn på AR preen jeg hadde i sin tid, men det blir vel som å sammenligne bananer. Nå er det terrassetid!
    Det er meget bra riaa trinn i Luxmanen ja😁

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Antall liker
    93.677
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    Siden jeg har vært eneste deltager på verdens "letteste" musikkquiz, med seks av seks forsøk feil, så kan jeg med visshet si at jeg ikke har greie på normal musikk, men det har jeg aldri påstått heller, heldigvis.

Får holde meg til den musikken jeg liker best og sulle med mitt. Ha en fin aften!

Paul Hardcastle - Smooth jazz is bumpin'

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Antall liker
    93.677
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    Omsider fikk jeg solgt en Logitech Boom. Trodde vel egentlig at den skulle gå kjapt, men slikt skjedde ikke. Ikke mye penger det er snakk om og ikke har den vært mye i bruk den siste tiden, så like greit å få den vekk. Mindre å tenke på, mindre å tørke støv av og mindre som drar strøm 😉

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn