Musikkmannen
Musikk i fokus
Ble i hvert fall nok øøøøl
Middag og ølPga kjipt nett, får jeg ikke postet noen bilder ei heller på 4g nett. Aner ikke hvorfor, men nå har vi i allafall funnet hotell for første natt. Et par Tuborg (ikke light) har det blitt. Nå går vi ut for kald øl og mat. Bilder kommer
Der alle kjenner alle og sauene er nervøse!Ut i fra bildene så har dere ikke kommet lenger enn til Aremark
Nettopp, derfor er Tuborg å foretrekke, hvergang!S´gu da ikke en økologisk ?? 4.2 % ?? Nesten alkoholfri da Dere bli´r lurt
Du må huske på å kjøpe med deg Ola-Connys limpa!!!Det er ikke så ille om ettermiddagen og med +32 grader utendørs er det faktisk godt å være her inne. Morgan & Ola Conny har jeg foreløpig ikke sett
Fyttigrisen for en design. Minner om billig tørrfôr. Og det bildet – litt sånn «Hej, titta hit lite. *knips* Ja, det får duga.»............og Morgans partysnacks
Vis vedlegget 838828
Men vi sto nærme når det smalt!Dere fyrer definitivt ikke med ved på denne turen
Her er det meget enkelt og uformelt. Reisefølget og jeg liker det slik og lommeboken styrer jo det hele. Jeg stortrives og tar pulsen på svenska sommaren og akkurat nå regner det. Vi sitter i romleiren med godt drikke, musikk fra FM radio og mye morsom løs prat.
til @Poirot , så har det kommet Morgans Kanelbullar
Vis vedlegget 839181