motoren
Æresmedlem
Godt du koser deg TT voksen tv du har, stor er den?
mvh
mvh
Ja, det er fredag, alt er bra og null stress. TV er 75"Godt du koser deg TT voksen tv du har, stor er den?
mvh
Ja kunne nesten tippe det, min blir liten med sine 46 tommerJa, det er fredag, alt er bra og null stress. TV er 75"
Den er grom å se F1 på, da de sender løpene i UHD/4K. Da er det knall bildeJa kunne nesten tippe det, min blir liten med sine 46 tommer
mvh
Låter fint. Blir kanskje mer i gaten taffeljazz? Uten at det er noe negativt. Fellesnevneren er vel uansett «easy listening», og av og til er det akkurat det som trengs. Klarer liksom ikke å slappe av helt til 400 anslag i minuttet og blåseinstrumenter som høres ut som ei gås med epilepsianfall.Det var vel @parafinoksen som spurte meg om jeg kunne like eldre "smooth jazz", noe jeg også svarte ja på. En artist jeg liker veldig godt er Beegie Adair og hennes trio. Om det er "smooth jazz" kan sikkert diskuteres, men i mine ører er det smooth nok. Dette er flott musikk når mørket faller på.
Beegie Adair Trio - Autumn Leaves
Ja det er vel kanskje taffelmusikk eller easy listening, men det passer for meg, kanskje ikke for andre. Samme gjelder også for smooth jazzen jeg presenterer. Jeg har funnet min "plass" og min musikk. Det som irriterer meg, er de som skal fortelle andre hva som er rett musikk, kvalitetsmusikk eller ikke. Noen liker lakris, andre liker karameller. Hva man liker er helt individuelt og det skal respekteres, samme hvilken sjanger man liker. Dette er ikke myntet på deg @parafinoksen, men jeg skriver dette på generelt grunnlagLåter fint. Blir kanskje mer i gaten taffeljazz? Uten at det er noe negativt. Fellesnevneren er vel uansett «easy listening», og av og til er det akkurat det som trengs. Klarer liksom ikke å slappe av helt til 400 anslag i minuttet og blåseinstrumenter som høres ut som ei gås med epilepsianfall.
Unødvendig kommentar, ja.Nettopp.
Les gjerne post nr 5 i denne tråden. Ikke mye respekt å spore her
Beste metal-vokal noensinne? Will Ramos.
Dette er et one-take opptak av Will Ramos fra Lorna Shore under innspillingen av låta To the hellfire. Jeg har aldri hørt en bedre vokalprestasjon innen denne type musikk.www.hifisentralen.no
Har man råd til Ferrari, har man råd til å velge hvilken farge som helst. Men spør hvem som helst; Hvilken farge har en Ferrari? og du vil få samme svar hver gang.
Rosa?Har man råd til Ferrari, har man råd til å velge hvilken farge som helst. Men spør hvem som helst; Hvilken farge har en Ferrari? og du vil få samme svar hver gang.
Ja, hvis du spør "regnbuefolket"Rosa?
Me2Jeg har vært opptatt i tråden for "andre greier" så jeg har ikke fått med meg de siste sprellene fra agitatoren. Er det noen som kan opplyse meg om hva han har funnet på denne gangen? En lenke til spetakkelet duger