TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
De kan få hele flasken for min del. Ikke noe å spare på. Og vann til å skylle nedSom f.eks å true i de en brødbit dyppet i Plumbo.
De kan få hele flasken for min del. Ikke noe å spare på. Og vann til å skylle nedSom f.eks å true i de en brødbit dyppet i Plumbo.
Fantastisk blikk på kompis, jeg smelter som smør
Jo da.....Var det ikke en Nokia mobil som het 3210 forresten?
Hun er nok litt pjusk nå jaDet er vel straks ER II gir seg iflg mediene. Rikskanalen sender direkte fra flere steder i UK akkurat nå og varsler om at HM har svært skrantene helse. Hun har da holdt på siden 1952 og er 96, så det er kanskje ikke så overraskende at det snart er over.
Sitter og ser på NRK akkurat nå og lurer hele tiden på om denne "eksperten" har parykk eller ikke!Hun er nok litt pjusk nå ja
Bakerst i køen tror jeg hellerRosemarie Köhn?
I begge ender.Som f.eks å true i de en brødbit dyppet i Plumbo.
No' sånt. Ærlig talt - å gjøre slikt med et dyr er for meg pur ondskap. F*** ta sånne jævler!Som f.eks å true i de en brødbit dyppet i Plumbo.
Se der ja! Den øverste (i sitatet...) er en gammel røver som jeg vokste opp "sammen med". Og det går rykter om at Padda står i lokstallen i Mysen. I dårlig form...Jeg får svare på @KjellR sine flotte bilder da. Dette er tatt med mobil, så de blir ikke så fine
Vis vedlegget 847490 Vis vedlegget 847493
Trodde den stod ved Krøderbanen etter restaurering i Mysen!?Se der ja! Den øverste (i sitatet...) er en gammel røver som jeg vokste opp "sammen med". Og det går rykter om at Padda står i lokstallen i Mysen. I dårlig form...
Det trodde faktisk jeg også - og det er nok korrekt....Trodde den stod ved Krøderbanen etter restaurering i Mysen!?
Den er ihvertfall i Norsk Jernbaneklubbs eie og kjenner man noen der, så vet sikkert de hvor den er.Det trodde faktisk jeg også - og det er nok korrekt....
Ipaden min låste seg et øyeblikk i sjokk
Hjernen min låste seg når jeg så debatten på tirsdag på NRK.. Må være det som har skjedd med alle som stemte AP og SP ved sist valg ogsåIpaden min låste seg et øyeblikk i sjokk
Da er en lang epoke slutt. Hvil i fred!Det er vel straks ER II gir seg iflg mediene. Rikskanalen sender direkte fra flere steder i UK akkurat nå og varsler om at HM har svært skrantene helse. Hun har da holdt på siden 1952 og er 96, så det er kanskje ikke så overraskende at det snart er over.
Vedr. Padda...Den er ihvertfall i Norsk Jernbaneklubbs eie og kjenner man noen der, så vet sikkert de hvor den er.
Og jeg sa feil til deg ang "Padda", Solbergfosslinna var normalsporet, ikke smalsporet som jeg påstod. Jeg trodde smal, da banelegemet som ligger igjen virker for smalt for normalspor. Jeg fant ut dette da jeg leste at dette stykket var sammenkoblet med Østre linje i Askim. Der lå det dessuten en svingskive som dreide både Padda og Gamla til korrekt fartsretning. Deler av dreieskiven ble "gjenfunnet" ved gravearbeide i Askim for få år siden.Vedr. Padda...
Den står faktisk hensatt og lagret i Mysen (flyttet dit i 2014). Ble flyttet dit etter at den ble satt i stand og benyttet en del på Krøderbanen til ca. midt på 80 tallet.
Men Solbergfossbanens "Gamla" er lagret på Krøderbanen.
Jeg burde jo ha visst dette.
Her er Gamla på Krøderbanen - frekt "lånt" av NJK / fotograf Henrik B. Backer
Vis vedlegget 847588
Mvh
Kjell R
Medlem i NJK
Ikke noe tog det der, det er lokomotiverSkal det være tog så skal det være tog.
Dette er tre gamle slitere som står i Narvik..
Vis vedlegget 847622 Vis vedlegget 847623 Vis vedlegget 847621
Som to dråper vann
Tror jeg faktisk har en EL12 i modell stående et sted. Skal se i morgen (nederste lok)Skal det være tog så skal det være tog.
Dette er tre gamle slitere som står i Narvik..
Vis vedlegget 847622 Vis vedlegget 847623 Vis vedlegget 847621
En god nyhet i elendigheten. Politiet har satt i ressurser i saken og en person er allerede siktet! Håper han får Plumbo til frokost middag og til kvelds!Hvor JÆVLIGE kan folk være? Jeg skammer meg på menneskers vegne når noen med viten og vilje gjør slikt mot dyr! Dette er omtalt i Kongsvingerregionens avis Glåmdalen og Østlendingen. En artikkel med både bilder og beskrivelse av hvordan dette forløp. Det holder egentlig med å vise bildet under, så kan man selv tenke seg hvilke smerter dette stakkars dyret hadde siste time av sitt liv. Fy Faxx!
Vis vedlegget 847438
Ja da, det hadde jeg! Lokomotiv fra OfotbanenTror jeg faktisk har en EL12 i modell stående et sted. Skal se i morgen (nederste lok)
Bamse!