TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Hører igjennom Boney James album «Detour» som ble sluppet i går. Jeg lytter til MQA versjonen og synes lydkvaliteten er bra. Herlig smooth jazz sax. Passer vel sikkert bedre sent i natten, men da sover jeg
Sjappen kaster ut folk kl 0300, fem minutter å gå hjem, men i natt tar det etter erfaring 15 minutterPrøver når jeg komme hjem i natt, ca 0315 TT
mvh
Husk at diverse C momenter er iberegnet i reisetidenSjappen kaster ut folk kl 0300, fem minutter å gå hjem, men i natt tar det etter erfaring 15 minutter
Chris Standring - Live In London via Spotify her. Må kanskje til å kjøpe nokre cdar. Liker det eg høyrerChris Standring er blant mine absolutte favoritter og da passet det at jeg «la ved» det sporet. Har faktisk spilt CDn i kveld
Tror det er like greit at vi holder oss hjemme, de spiller så høyt, har pling plongmusikk og uorden på kabler, så jeg tror ikke vi går glipp av noeVi skulle vært der @TT. Da hadde det blitt god stemning, her i sørvest håper jeg solen tar en tur innom i dag. Resten av uken ser ut som jeg skulle ha besøkt Bergen.
Det var hyggelig å høre. Sitter foran anlegget nå og koser meg. Ha det hyggelig på pubenJeg har deg med i tankene i kveld TT kos deg
mvh
Topp sengelektyre i kveld! Tusen takkGod kveld!
Enda litt gammel jernbanehistorie å infisere tråden din med...
Satt og bladde i litt gammel lektyre igår, og fant plutselig noen ord om 'Padda'... Vis vedlegget 852445 Vis vedlegget 852446 Vis vedlegget 852447 tiden da den ble fikset opp og rullet på
Jepp. Det står fire containere ved butikken jeg bruker og da ble det en tur innom dem på tur til butikken i sta. Tre av dem er for utenlandshjelp og en til Kirkens Bymisjon. Jeg har sett hva sistnevnte gjør for folk som har kommet skeivt ut i livet (ikke regnbuefolket altså ) og det er imponerende. Skal man putte ting i de andre containerne, er det heller ikke sikkert det kommer dit det skal. Hva skal de med tjukk ullgenser for sempel?Der er vi på linje TT hvis ikke ting blir brukt uansett hva det er så går det i bosset, orker ikke fulle skap og skuffer med unyttige ting
mvh
Er du spik spenna gæærn? Legge ut BÅDE navn og adresse. Noen kan jo STJELE identiteten din, sette deg i BUNNLØS gjeld samt føde barn med ditt navnGod dag!
Sakte morgen og tar det helt med ro. En skogstur på formiddagen ble det. Fint i skogen på denne tiden, men litt bløtt. På hjemveien lå det faktisk to pakker i postkassen til meg, en fra Kina og en fra Albania!
Førstnevnte var slitedeler til robotstøvsugeren, og de ble levert fra AliExpress på under 10 dager! Det har jeg ikke opplevd før og er ny rekord! Fikk estimert levering 1 november, så dette var meget bra!
Pakken fra Albania
Vis vedlegget 852722
Ja er ikke tull engang lurer på hvor vår venn har gjemt seg? er han kastet ut kanskje?Er du spik spenna gæærn? Legge ut BÅDE navn og adresse. Noen kan jo STJELE identiteten din, sette deg i BUNNLØS gjeld samt føde barn med ditt navn
Stakkars unge. Tenk deg når 6000 roper navnet ditt på TG i Vikingskipet!føde barn med ditt navn