Takk for det. Hadde tenkt på åpningstid 10:30 til halv elleve, men det gikk ikkeSikkert fint med gassovn, @TT. Bruk den for all del berre når du er våken!
Eit kjapt googlesøk viser forresten at det er rause opningstider i Tesalongen!
Jaha, omgjør den gass til vann?Ein gassovn produserer mykje fuktighet som kan vere ei utfordring.
Ja, vatn er eit restprodukt av forbrenninga.Jaha, omgjør den gass til vann?
Ok. Men det avhenger kanskje av fuktinnholdet i luften?Ja, vatn er eit restprodukt av forbrenninga.
Alt går om du er interessert. Men det må kanskje bli i to kolliSynd du ikkje vil sende...
Må sjekke litt opp. Sonen har så liten leilighet at han ikkje har plass til høgtalerar (seier han).Alt går om du er interessert. Men det må kanskje bli i to kolli
Tror jeg skal klare det i en pakke om det blir handelMå sjekke litt opp. Sonen har så liten leilighet at han ikkje har plass til høgtalerar (seier han).
Hyggelig at du tenker på meg, men jeg vil ikke vite hvorfor!Så denne og tenkte pådegtråden din. Den kan sikkert brukes til noe
Minner meg om Birger (Otto J figur, uføretrygdet stakkar) Han stod opp om morran og gikk til bussholdeplassen der de tidligere kollegaene stod og ventet på bussen. Når bussen kom og de andre gikk på, gikk han hjem igjenFrokost-TV ... Sommeren -98 jobbet jeg i parkvesenet i Fredrikstad Kommune. Vi hadde en eldre kar på teamet som jobbet halv stilling. Han møtte opp en halv time etter offisiell start på arbeidsdagen (som var kl. 7), tok en kaffe og en brødbeta, og så ba han om å bli kjørt hjem i litt før ni, så han kunne rekke frokost-TV. Og det ble gjort. Formannen der godtok det. Årnær sæ i Freiksta'!
Dette låt fint, hele plata. Er midt på natta, og jeg jobber med hodetelefoner på, så dette var midt i blinken. (Også synes jeg trompet låter bedre enn saksofon til smooth jazz.)Det blir knapt mer smooth enn dette. Det er bare skru av alt lys, sette seg i sweetspot, styrte en drink (minst
60%) lukke øynene, lene seg bakover og bare nyte!. Livet er ikke aller verst!
Cindy Bradley - Surrender
Been there, done that
Her var det god lyd, ingen skarpe kanter.Litt smooth jazz i fredagskvelden og straks skal det bøtte ned
Julian Vaughn - Romance in the rain