Det er eskestørrelsen han oppgir, ikke forsterkerstørrelsen. Glemt brillene i dag mr?Den forsterkeren skal jeg like å se @TT. Kanskje en bøs platespiller
Men 15 cm er ingen høy forsterker og den er i så fall stor i omkretsDet er eskestørrelsen han oppgir, ikke forsterkerstørrelsen. Glemt brillene i dag mr?
Det var en Devalet eller hva nå disse heter, jeg tenkte på. En slik som ligner en moderne badevektMen 15 cm er ingen høy forsterker og den er i så fall stor i omkrets
Samme tanke slo megDet var en Devalet eller hva nå disse heter, jeg tenkte på. En slik som ligner en moderne badevekt
Til og med vinterdekkforsendelsen min slår detSer mitt innlegg førte til ymse spekulasjoner, men det er nok ikke noe HiFi-relatert. Det er faktisk noe så kjedelig som et speilskap til bad.
Jeg hadde en kollega en gang som var fra Libanon. Mye hår, for å si det sånn. En gang hadde han fått klistret på et stort støtteplaster på korsryggen, og så etter en tid trengte han hjelp til å få det av. –Please, habibi! But do it quickly! –Sure, Jean. Jeg tar tak i det ene hjørnet og *rrrratsj!* –HMMMFFFF!!! –Did it hurt, Jean? De forknytte arabiske glosene gjorde vel egentlig det spørsmålet overflødig. Jeg kikker på plasteret og på ryggen hans og bryter ut i latter. Ryggen var liksom en bred pelskledd vegg som nå hadde et helt bart firkantet felt på 10 x 15 cm. –Wat? spør Jean irritert mens jeg synker sammen på gulvet og hikster. –Wat?! ... WAT?!!! Jeg viser ham plasteret, som han river fra meg og hiver i søpla. –It is NOT fonny!!! Jeg lo ikke noe mindre av det. Gode minner.Vinterdekk eller ikke.
Det er ikke mye som tyder på at vi får vinter her i Indre med det første. Hørte dessuten på nyhetene at oktober hadde vært den varmeste i Europa i manns minne. Skulle også tro den våteste, ihvertfall her. Dagene går med til støvtørking og rydding, da jeg har tid til det. Andre igjen har samboere til den oppgaven, men her må jeg selv trå til. Det er en av de få tingene det blir mer av, inkludert hår i ørene, på ryggen og store regninger. Ha en tørr og hårfin tirsdag. Vis vedlegget 866212
Prøvde meg med eddik og børste uten hell. Gjorde felgene bare rent, også kjøpte jeg nye hjulkapsler. Sorte med rød ytterring, noe jeg ikke så da jeg kjøpte pakken. Heeeelt på grensen til å bikke over til harry he-he Mangler bare senkesett, LED-lys under bilen og dumpventil («psssssj»).Har ikke så mye erfaring, men ser på div tvprogrammer at de gjerne bruker stålull, børste på drill og slik «skrubb» som er på kjøkkensvamper. Som rørlegger, kalte vi det pussematte. Edikken vet jeg ingenting om. Noen bruker noe å pensle på som reverserer rustprosessen
Prøvde meg med eddik og børste uten hell. Gjorde felgene bare rent, også kjøpte jeg nye hjulkapsler. Sorte med rød ytterring, noe jeg ikke så da jeg kjøpte pakken. Heeeelt på grensen til å bikke over til harry he-he Mangler bare senkesett, LED-lys under bilen og dumpventil («psssssj»).
No fant eg ut kva ein «fyndel» kan vara :Du er nærast det me kallar ein "fyndel" på desse kantar. For ordens skyld er det ei hederserklæring.
Det er vel egentlig kun 2 måter som fungerer.Du som er flink til å fikse og restaurere ting, har du noe tips til hvordan en fjerner rust fra stålfelger? Har lest noe om fin stålull og eddik ...
Det var vel derfor noen foreslo stålull/-børste og eddik. Men vanlig husholdningseddik er vel ikke sterkt nok.Det er vel egentlig kun 2 måter som fungerer.
A) Mekanisk fjerning
B) Syrevask
Har ikke som passer. Får se hva jeg finner på nettKanskje en god ide å sette inn dioder istedet for pærer ? Fin sak TT
mvh