uff da ble rett og slett en rolig helg igjen A, tror jeg må være sykDe forbereder seg til MGP må du skjønne.
Ikke noe «svingolje» på lager heller?uff da ble rett og slett en rolig helg igjen A, tror jeg må være syk
mvh
Nei og det er helt bevisst Litt godt å ta det litt rolig, er en litt stille tid ute også i JanuarIkke noe «svingolje» på lager heller?
Ja du får finne fram lommetørkeletSnart tid for hver gang vi griner helt greit program
mvh
Takk det samme!God morgen TT, nyt mandagen.
Jeg så det og rettet opp stiftetrykket før lytting.Den STD var Low Rider
Hadde K og L en versjon også? Her er i alle fall Ø. Sunde sin:Får si som Knutsen & Ludvigsen: Hest er best på maten, mellom osten og salaten!
Ja nå ble jeg i tvil!?Hadde K og L en versjon også? Her er i alle fall Ø. Sunde sin:
Service har desverre blitt et fremmedord. It’s all about the money!Bedre bli´r det nok ikke.
De har akkurat meldt ut i Danmark, at de lukker 300 innbring/hentesteder, mestendels hos små
kiosker og kjøpmenn, selvfølgelig i de små ytterste lokalsamfunn landet runnt.
Dvs. noen steder får folk opp til 10-15 Km til nermeste poststed. Da PestHvor overtok
fra PostDanmark, forpliktet de seg til bringe posten ut, alle steder..... altid, som var en plikt
da de var statseiet. Det driter de høyt og flott i
Ja det er helt sikkert gikk det bra på sykehuset Ove?Bare å gønne på
Jepp, dessuten trenger jeg ikke enda et format i heimenSikkert like greit A synes spolemaskinene holder en altfor høy pris når en tenker på alder?
mvh
Ikke jeg heller, klarer meg godt med vinyl og sølv platerJepp, dessuten trenger jeg ikke enda et format i heimen