Vintage Silver Pioneer
Hi-Fi freak
Flotte og spesielle høyttalere, kul vovs og det Pink Floyd bildet henger på veggen her i heimen også.
Flotte og spesielle høyttalere, kul vovs og det Pink Floyd bildet henger på veggen her i heimen også.
kanskje jeg skal poste i hans tråd. God ide^^ Hør m. vinyl-mannen. Han kjenner til mye sjeldent. Edit: Ser Evo var raskere ute.
mvh
fikk en følelse av at det kanskje kan være en "bootleg" piratkopi som jeg har. Coveret er tynt, som papp innercovere. Sikket mye slikt fra den gangen. Husker forøvrig at bensinstasjonene solgte kassetter merket "ikke originalartister" på 70 tallet. Uten sammenligning for øvrig.Jeg har en russisk utgave av slow train comming, Bob Dylan. Der står alt på russisk. Viste seg at det var ett pirattrykk fra Russland. Den hadde lav verdi.
den linken funket ikkeSjekk her : www.leninimports.com
Hva slags gummiføtter kjøpte du?Har fått skrudd på skikkelige gummiføtter på Raunaene i ettermiddag og nå sitter lyden der jeg mener den skal være, tight bass nå og resten er på plass. En sann glede å sitte her i Tesalongen nå, men problemet er at bikkja maser om tur. Har fot her og da er det vanskelig å gå i fra. Det er slik det skal være.
Tror det er en god løsning, muligens litt harde, men til tunge HT burde de være perfekt. Og så er det jo en fin pris.Kjøpte disse, veldig hard gummi, men passer de tunge høyttalerene meget bra: Gummifot med skive - CLAS OHLSON | Clas Ohlson
Vis vedlegget 359720
prisen er for 4 stk. Så dette er et bra kjøpTror det er en god løsning, muligens litt harde, men til tunge HT burde de være perfekt. Og så er det jo en fin pris.Kjøpte disse, veldig hard gummi, men passer de tunge høyttalerene meget bra: Gummifot med skive - CLAS OHLSON | Clas Ohlson
Vis vedlegget 359720
Dette er kloke ord. Har lenge prøvd å finne disse, men ikke klar det. Kan ikke være mer enig i dette.Det er ikke jakten på perfekt lyd som driver meg og gjør denne tråden mulig, men både musikkglede, stemning, minner, erfaring, utforskertrang og nostalgi, er ord som passer godt til hva jeg forsøker å fortelle.
At naboen har bedre anlegg eller feitere lommebok, betyr lite. Å se musikken eller anleggene fra eget ståsted er det viktige her. Er kanskje derfor jeg prøver å poengtere så mange ganger, at det er ikke prisen på anlegget som betyr noe, men musikkgleden det kan formidle. Kanskje noe å tenke på for de som må ta lån for å oppfylle hifidrømmen og kanskje kjøpe noe som gir kred, men låter bæsj
Jeg har nok mye musikk her som er i din gate TT. Og takk.Og ikke glem;
tonight, im alright.
Gimme, gimme er en nedtur (for meg)
Du er oppegående selv om du er ung HCS!