TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Litt Louis Johnson cover fra Julia Hofer (A)
Håper, du tåler en alternativ versionEn virkelig sløv dag her i Indre, men det dukker sikkert opp noe jeg kan finne på etterhvert. Ha en flott torsdag!
Chieli Minucchi - Cause we've ended as lovers
Bra den også. To meget dyktige gitaristerHåper, du tåler en alternativ version
Jeg gir det til en bruktbutikk på min ferd. Da får jeg dessuten litt god samvittighet også. Inntekten går til de som jobber frivillig for en god sak.Har stor-rydding to ganger i året hos oss, blir like fullt hver gang føles det. Det er herlig å kunne gi bort på finn.
De jobber vel frivillig? Lite lønn for svigermor ihvertfall. Men hun får kaffeJeg gir det til en bruktbutikk på min ferd. Da får jeg dessuten litt god samvittighet også. Inntekten går til de som jobber frivillig for en god sak.
Ja, de jobber frivillig uten lønn i mange bruktbutikker. Røde Kors, NLM, Evangeliesentere og disse som har arbeidstrening/VTA (varig tilpasset arbeid) Sistnevnte får visst noe. Dette er gjerne en kommunal bedriftDe jobber vel frivillig? Lite lønn for svigermor ihvertfall. Men hun får kaffe
Det gikk ikke så bra. Selger ønsket ikke (gadd ikke) å sende med Posten. Det gjaldt en vintage kassettmøbel med tre skuffer.Vel, når noe går ut, så må jo noe annet inn? Summen av laster er jo som kjent konstant . Jeg fant noe praktisk på Finn og har sendt selger en forespørsel, så får vi se hvordan det går
Litt musikk i kvelden Jj Sansaverino - Miami
Ikke langt unna DrammenVar det denne?
Mulig det finnes i andre byer
Det var en tilsvarende i Drammensområdet.Mente å skrive Finn-kode 250705767
Walter Beasley er MIDT i min gate!Siden du har sett regnet i hele dag så er det bare å følge tittelen på denne.