TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Rick Braun & Boney James - Grazin the grass
Overhodet ikke TT var ikke ment helt seriøst i fra min side.Håper ikke mine kommentarer har såret på noen måte? I så fall beklager jeg det
Trenger den det for og bli tatt bilde av ???Jeg liker fransk!
Stemmer nok det Evo 2. En preamp fra Micromega. Bilder kommer når den har fått romstemperatur.
må jo ha lys på osv. Får koldbrann av å ta på kabinettet nåTrenger den det for og bli tatt bilde av ???Jeg liker fransk!
Stemmer nok det Evo 2. En preamp fra Micromega. Bilder kommer når den har fått romstemperatur.
O
kan se på den i morgen. Hva jeg skal ha på Micromegaen, vet jeg ikke. Må ha et effekttrinn til den også. Har litt høyttalere å velge mellom her allerede, så time vil shåvLekker sak. Hva slags høyttalere har du tenkt på dette? Er du snill i morgen har jeg kanskje en jobb til deg. Gå over en eldre Marantz som jeg mistenker kan låte meget bra. Og skifte høytaler-terminaler. Litt kjipe de som sitter der. Må ha inn både spade og banan. Og det går ikke.
håper su har funnet fram en MDF kloss til meg ellers må du stå tidlig opp i morgen!Koldbrann tenk
Du må finne noen elipson stativ høyttalere til det oppsettet der
O
hei HCS. Takk då mye for i går. Det var veldig hyggelig å få komme på besøk. Sitter igjen med masse inntrykk som jeg skal prøve å få ned på papiret i ettermiddag/kveld, sammen med noen passende bilder. Er på jobb nå og kjenner godt at jeg jeg var på tur i går.Tidlig på'n? Takk for i går. Var særs koselig. Og gleder meg til å se deg igjen på treffet i februar. Regner med at du skaffer deg bandet jeg tipset om?
Akkurat skrudd på sluttrinnet. En times tid nå så er den god og varm. Få en anbefaling å starte med da TT. 8)Du får komme deg hjem og få i gang musikken mr. Gleder meg til dere dukker opp her snart. Må jo være årets første vårtegn?
Herlig avslappende denne på en torsdag aften TT. Kona spanderte et glass rødvin også. Sitter og koser meg og tenker hadde alle opptak vært så åpne og velspillende så hadde jeg ikke trengt å gjort noe mer I hulen. Synd at jeg også liker å dra på litt og spille litt mer kompliserte ting. Som avslapning og kos. Perfekt. Takk for forslaget.Hvis du har mulighet for streaming fra Vimp eller Tidal, så prøv Michael Franks Now the summer is here. Fin låt å slappe av til etter en lang tur. Spilte den akkurat nå etter endt arbeid og oppbæring av ny hylle til vinylen. Ikke bare baee å få dette beistet opp trappen alene.
Etter den 13. er det VÅR!Du får komme deg hjem og få i gang musikken mr. Gleder meg til dere dukker opp her snart. Må jo være årets første vårtegn?
Tror ikke jeg gidder å gå opp å hente bankkortet akkurat nå...da var brått 365 dager av støttemedlemsskapet gått, men det ble fornyet umiddelbart.
den kler nok Sonusene meget bra lydmessig
Gjør nok det,men spiller på Franco Serblin accordo nåden kler nok Sonusene meget bra lydmessig
Jaja, nå har jeg iallefall mulighet til å variereOg men jeg venter fant jeg på noe lurt. Har dobbelt med fronter til Bose 901, men ene paret er ikke pent i stoffet. Kom på at jeg hadde litt sort stoff igjen fra omtrekkingen av Dahlquistene i sommer. Så da er jeg igang
Vis vedlegget 360491
Fant den på jobben i dag og kjøpte den etter å ha sjekket at det var plass til vinyl begge veier. Som du ser, så står min på høykant. Its very pussy, men etter å ha fått denne inn i Tesalongen, så ble bassen strammere i Raunaene. Me like!Ligner på hylla mi jo
O
Nå må du ta deg kraftig sammen,strammere bass a døFant den på jobben i dag og kjøpte den etter å ha sjekket at det var plass til vinyl begge veier. Som du ser, så står min på høykant. Its very pussy, men etter å ha fått denne inn i Tesalongen, så ble bassen strammere i Raunaene. Me like!Ligner på hylla mi jo
O