Evo III
Hertugen
Jeg har ikke lært det ennå jeg, skriver kun i monoEr jo stereo serru
Jeg har ikke lært det ennå jeg, skriver kun i monoEr jo stereo serru
Du lærer det når du blir like gammel som megJeg har ikke lært det ennå jeg, skriver kun i mono
Nå skal det sies at tv mediet ikke er koblet opp mot anlegget så lyden er ikke mye å skryte av uavhengig av forbedringenBare tenk hvor bra det blir når utstyret er innspilt om noen hundre timer!
Det er jo mulig det, men da har jeg nok glemt å skrive i mono ogsåDu lærer det når du blir like gammel som meg
Desverre er det slik, at nok en gang har Mercedes bommet med sin F1 bil konstruksjonsmessig. Den går rett og slett for sakte og klarer ikke å henge med. Vi får håpe og tro at med diverse oppdateringer i løpet av sesongen, så klarer de kanskje å henge bedre med. Red Bull trenger mer konkurranse og Aston Martin har vist gode takter, men kanskje ikke godt nok.
Da er vi to. Vestlandsturen varer så lenge vi gidder og det meste er avhengig av været. Det er også en av grunnene til at vi tar denne turen tidlig, da vi tror at været er mer på vår side, enn senere på året. Skål!Hørtes ut som en god plan A sitter her og koser meg med noe godt i glasset
mvh
Ja, dei har ein gaske suspekt omgangskrets.Etter å ha drukket litt kaffe og lest litt i nyhetene, slår det meg at Politiet kjenner mange rare og skumle folk!
Det skjedde heldigvis ikke og det har vært ganske så bra vær i dag, men noen friske vindkast har det vært. Frister nesten med en kald en på terrassenEn grå dag her i Indre som skal gå over i regn etterhvert
Ser ut som om jeg har litt flaks for en gangs skyld. Bor der den røde prikken erHer er alle sluser åpne og det blir slik de neste dagene men mildt og godt
mvh
Takker så mye for tilbudet, men programmet er desverre så tettpakketSender noen tanker til en som sliter litt i motbakke for tiden...
Vis vedlegget 919037
Skal du innom den rettmessige hovedstaden på din turné tar bjuder jeg gjerne på kaffe om det passer.
Mvh Atle
Vonar de får ein trivelig tur!
Takker for det. Jeg lover å poste bilder fra periferienDet blir nok en minneverdig tur @TT. Håper været er med dere , Så forventer vi reisebrev med masse bilder.
Må jo ha noe å ha 7094 kassetter iDæven døtte å mye du drar i hus
Mener du supertramp OG pink floyd?Må jo ha noe å ha 7094 kassetter i
Dessuten spiller jeg mer enn en artist
Ja det tynnes veldig i samlingen i Værste nå og det jeg ikke har noe spesielt forhold til, går ut. Dessuten blir det mindre å tørke støv avGodt jobba A ting er stadig i sirkulasjon hos deg
mvh